50 złotych rabatu za płatność BLIKIEM na Showroom.pl

Klienci Showroom.pl, którzy zrobią zakupy za minimum 300 złotych i zapłacą za nie BLIKIEM, dostaną 50 złotych rabatu. Promocja BLIKA na Showroom.pl obowiązuje do końca sierpnia lub wyczerpania promocyjnej puli.
O autorze
1 min czytania 2017-08-10

Showroom.pl, lider wśród platform sprzedaży mody, jest kolejnym partnerem Polskiego Standardu Płatności z tej branży.

Współpraca sklepu internetowego Showroom.pl i Polskiego Standardu Płatności – operatora systemu płatności mobilnych BLIK – zaowocowała atrakcyjną promocją. Zakupy na kwotę min. 300 złotych opłacone za pomocą BLIKA zostaną nagrodzone rabatem w wysokości 50 złotych. Aby skorzystać z rabatu należy wpisać w polu „Kod rabatowy lub karta upominkowa” hasło „BLIK”. Wówczas rabat naliczy się automatycznie. Promocja potrwa do końca sierpnia lub do wyczerpania puli przeznaczonej na rabaty.

– Kontynuujemy współpracę ze znanymi markami. Naszym celem jest oczywiście popularyzacja BLIKA. Showroom.pl jest naszym kolejnym partnerem ze świata mody – mówi Anna Nowacka, dyrektor marketingu Polskiego Standardu Płatności. – Co istotne dla klientów Showroom.pl promocja łączy się z innymi zniżkami oferowanymi przez sklep. Krótko mówiąc, niezależnie od tego, czy ktoś kupuje towary o obniżonej przez sklep cenie czy też nie, za samo płacenie BLIKIEM otrzyma rabat, jeśli wartość jego zakupów przekroczy 300 złotych – dodaje.

Płatność w internecie to najpopularniejszy sposób na korzystanie z BLIKA. W drugim kwartale 2017 r. Polacy zapłacili BLIKIEM za zakupy w internecie ponad 4,2 mln razy – to 61 proc. wszystkich transakcji BLIKIEM.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podstawowe informacje o systemie płatności BLIK

Dzięki BLIKOWI miliony Polaków mogą bezpiecznie i wygodnie, korzystając ze smartfona, wypłacać gotówkę z bankomatów, płacić w tradycyjnych sklepach oraz przelewać natychmiastowo pieniądze innym użytkownikom na numer telefonu bez znajomości ich rachunku bankowego. BLIK to najszybsza metoda płatności w sklepach internetowych oraz mobilnych.

System stanowi ogólnokrajowy, powszechny standard płatności, który wykorzystuje najnowocześniejsze technologie. Dostęp do BLIKA w aplikacjach bankowości mobilnej ma ok. 70 proc. wszystkich klientów krajowych instytucji finansowych. Grupa ta stale się powiększa. Za rozwój systemu odpowiada spółka Polski Standard Płatności (PSP). BLIK przyczynia się do ograniczania obiegu gotówki w gospodarce i jest istotnym elementem procesu budowy cyfrowego Państwa. PSP stale rozwija możliwości BLIKA tak, aby system był jak najbardziej funkcjonalny dla jego użytkowników.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Udziałowcami spółki PSP jest sześć polskich banków: Alior Bank, Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski. Z BLIKA mogą korzystać również klienci Getin Banku, Inteligo, Orange Finanse i T-Mobile Usługi Finansowe, a wkrótce także Credit Agricole oraz Raiffeisen Banku.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się