Kanał na YouTubie jest doskonałym przykładem innowacyjności i liderskości marki Tymbark w komunikacji z młodym konsumentem – czego potwierdzeniem jest zebrana już półmilionowa, lojalna i zaangażowana społeczność fanów brandu. W ramach konsekwentnie realizowanej strategii w ciągu 5 sezonów Studia Tymbark opublikowane zostały 224 filmy, które średnio mają po ponad 285 tysięcy wyświetleń (łącznie aż 64 miliony). W sumie wszystkie odcinki na kanale były już oglądane przez ponad 270 milionów minut, czyli ponad… 513 lat. Cieszą się zarazem świetnym odbiorem widzów – aż 97% interakcji pod filmami jest pozytywna. Materiały Studia Tymbark docierają przede wszystkim do młodych konsumentów, którzy świadomie wybierają nowe formy reklamy, równocześnie coraz bardziej ignorując komunikację telewizyjną czy inne formy komunikacji „push”.
Zobacz również
Dzięki obecności marki na YouTube, Tymbark regularnie pojawia się w rankingach ulubionych i najpopularniejszych marek wśród nastolatków w Polsce, wyprzedzając największe globalne firmy z tego sektora. Agencja TalentMedia odpowiada za koncepcję, strategię oraz realizację kanału Studio Tymbark od początku jego istnienia, czyli od 2016 roku.
Na nagrodzonym srebrnym Effie kanale Tymbarku nowe filmy pojawiają się regularnie raz w tygodniu. Występują w nich najbardziej zasięgowi influencerzy – Friz, Blowek i True Beauty wraz z zaproszonymi gośćmi, również znanymi z platformy YouTube lub z mediów tradycyjnych, np. z Viki Gabor. Rozrywkowe formaty branded content przyciągają tysiące widzów, którzy chętnie sięgają po przekaz marki Tymbark.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach