Uczestnicy konkursu mierzą się z trudnymi pytaniami, które w ostatnich latach coraz częściej nurtują polską opinię publiczną – dlaczego to, co wspólne, tak często jest zaniedbane, zniszczone, brudne, niebezpieczne, brzydkie? Dlaczego poczuwamy się do odpowiedzialności wyłącznie za naszą własność? W jaki sposób sprawić, by to, co publiczne, było dla nas ważne tak jak to, co prywatne?
Werdykt w konkursie Galerii Plakatu AMS poznamy 22 grudnia 2014. Wyboru laureatów dokona jury w składzie:
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
- Małgorzata Augustyniak, wiceprezes AMS,
- Maciej Buszewicz, artysta grafik, profesor ASP w Warszawie,
- Wojciech Dagiel, dyrektor kreatywny i partner w agencji Lvov,
- Janusz Górski, artysta grafik, profesor ASP w Gdańsku, kurator Galerii Plakatu AMS,
- Paweł Krzywda, grafik projektant, wykładowca ASP w Katowicach, członek zarządu Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej,
- Jerzy Porębski, projektant, profesor ASP w Warszawie,
- Bogna Świątkowska, dziennikarka, promotorka kultury, prezeska Fundacji Nowej Kultury Bęc Zmiana,
- Michał Wybieralski, redaktor naczelny „Gazety Stołecznej”.
Oprócz głosowania jurorów, konkursowi towarzyszyć będzie głosowanie internautów, które rozpocznie się 23 grudnia 2014. Wyniki głosowania online zostaną ogłoszone 15 stycznia 2015.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]