KTR to największy i najbardziej prestiżowy konkurs kreatywności w Polsce. Od 2004 r. wyłaniane są w nim najlepsze prace reklamowe i ich twórcy. W tym roku przyznano 179 nagród KTR, w tym 32 złote, 49 srebrnych i 98 brązowych. W czasie uroczystej gali KTR, transmitowanej online 23 listopada br., wręczono statuetki za najbardziej twórcze i pomysłowe idee kreatywne w kraju.
Aż 6 brązowych statuetek trafiło do twórców słuchowiska „Chłopi 2050, czyli Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej” ze Storytel. Były to nagrody w kategoriach: Audio – podcast, Out-of-home – poster, Integrated Campaigns – Big Idea Campaigns, Branded Content & Entertainment – audio / radio, a także Copywriting i Illustration – ilustracje do reklam prasowych.
Zobacz również
Projekt „Chłopi 2050, czyli Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej” w warstwie literackiej nawiązuje do klasyki literatury polskiej, czyli „Chłopów” Władysława Reymonta. Inspiracją do powstania fabuły był raport WWF „2050 Polska dla pokoleń”, w którym przedstawiona została tragiczna wizja przyszłości, jaka czeka naszą planetę, jeśli społeczeństwo nie zmieni swojego sposobu życia. Temat wziął na warsztat pisarz Cezary Zbierzchowski, autor powieści fantastyczno-naukowych („Holocaust F”, „Distortion”).
Audiobook miał swoją premierę w lutym 2020 r. Partnerami projektu są McCann Worldgroup i Mastercard, a Gazeta.pl jest jego patronem medialnym.
„Chłopi 2050, czyli Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej” zostali nagrodzeni już m.in. dwoma srebrami w konkursie Innovation 2020 w kategoriach Innowacyjny Biznes w podkategorii CSR oraz Innowacyjne Media/Inne, a także dwoma srebrnymi statuetkami Effie Awards 2020 w kategorii Branded content oraz Kultura i rozrywka.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing