Agencja Lvov otrzymała Grand Prix w kategorii Film za klip „Ostatnia butelka” dla J.A. Baczewski. Reżyserowi klipu Marcinowi Koszałce przyznano nagrodę Virtuoso Award.
W ramach grupy Single Channel Złoty Bęben w kategorii Branded Content otrzymała agencja DDB & Tribal za „Move Update” dla McDonald’s.
Zobacz również
W ramach grupy Multi Channel statuetki zdobyły:
- Isobar Polska – Złoty Bęben w kategorii Mobile za kampanię „Photos for Life” dla Fundacji Rak’n’Roll.
- Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions Poland – Złoty Bęben w kategorii Mobile za aplikację „Moving Tracks” dla Fundacji Biegam z Sercem.
- Havas Worldwide Warsaw – Srebrny Bęben w kategorii Radio za spot „Telefon alarmowy” dla Citroen.
- Scholz & Friends Warszawa – Srebrny Bęben w kategorii Outdoor za mural na tamie w Solinie dla PGE.
W tegorocznej edycji konkursu Złotą Siatkę dla najlepszej agencji sieciowej otrzymała agencja Young & Rubicam. Agencja McCann//MRM Romania została nagrodzona Złotą Różą dla najlepszej agencji, a statuetka Tartini Awads dla najlepszej niezależnej agencji została przyznana GMP Advertising z Rumunii. Grand Prix dla marki otrzymało Vodafone ,a Grand Prix Good Cause Brand powędrowało do agencji New Moment New Ideas Company z Serbii za kampanię “ Button for Help”.
W kategoriach specjalnych Złoty Zegarek przyznano dwóm dyrektorom kreatywnym: Ayse Aydinowi z Y&R Team Red z Turcji za kampanię Vodafone Red Light Application 2.0 dla oraz Jasonowi Romeyko z Saatchi&Saatchi Switzerland za kampanię THE HIV+ ISSUE. Statuetkami Virtuoso Awards obok Macina Koszałki nagrodzone zostały agencje Zoo Istanbul i Y&R Team Red Istanbul za kampanie Vodafone Coverage/Speechbubble-Mountain, Tunnel i Skyscraper. Konkurs Off Drum: Portorož Piran Poster Award wygrał Nino Ilievski i to jego plakat rok będzie promować Portoroż, miasto – gospodarza festiwalu Golden Drum.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing