6,5 miliona zł od Biedronki i jej klientów na wsparcie 32. Finału WOŚP

6,5 miliona zł od Biedronki i jej klientów na wsparcie 32. Finału WOŚP
6,5 miliona złotych zebrała w tym roku Biedronka i jej klienci podczas zbiórki na 32. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, którego sieć po raz kolejny została sponsorem głównym. Do tej pory Biedronka i jej klienci na cele Finałów WOŚP przekazała 21 milionów złotych.
O autorze
2 min czytania 2024-02-05

Kwota, w skład której weszły donacje od klientów oraz przychód ze sprzedaży biedronkowych czapek z czerwonym serduszkiem, wesprze w tym roku płuca po pandemii. Co ważne, tę kwotę klienci mogą jeszcze zwiększyć, bo w dalszym ciągu w sprzedaży jest właśnie czapka, która pomaga. Klienci dalej mogą wspierać tegoroczną zbiórkę WOŚP, licytując w trwających do 09.02.2024 roku aukcjach Biedronki.

Z prawie 6,5 miliona złotych przekazanej na rzecz Finału WOŚP większość środków pochodzi ze sprzedaży najnowszej kolekcji biedronkowych czapek, dostępnych tylko w Biedronce. Podobnie, jak w ubiegłym roku sieć wprowadziła do oferty nakrycia głowy, które pomagają, a cały przychód z ich sprzedaży, z wyłączeniem należnego podatku VAT, zostanie przekazany na cel. 32. Finału WOŚP. Czapki dostępne w kilku wariantach kolorystycznych dla dzieci i dorosłych od razu stały się widoczne na ulicach Polski.

– Dziękujemy wszystkim klientom za to, że tak hojnie wsparli 32. Finał WOŚP w trakcie codziennych zakupów w naszych sklepach. Cieszymy się, że wspólnie zagraliśmy tak głośno, a nasi klienci udowodnili, że tkwi w nich nieograniczony potencjał dobra. I nie byłoby tego sukcesu bez ponad 80 tysięcy naszych pracowników, którzy stworzyli największy sztab tegorocznej Orkiestry. Jesteśmy dumni, że mogliśmy po raz kolejny uczestniczyć w tym narodowym święcie pomagania jako Sponsor Główny, przekazując do tej pory do puszki WOŚP ponad 21 milionów złotych — mówi Agnieszka Koc, Dyrektorka Ochrony Środowiska i Zrównoważonego Rozwoju w sieci Biedronka.

fot. Materiały prasowe Biedronki

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Biedronki na rzecz WOŚP

Biedronka oddała 4 unikatowe doświadczenia na aukcje charytatywne WOŚP, które z pewnością zainteresują fanów piłki nożnej, rodziców, czy wielbicieli Tik Toka.

Zdjęcie główne: materiały prasowe Biedronki

Słuchaj podcastu NowyMarketing

.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się