7 agencji zaproszonych do kolejnego etapu przetargu na obsługę reklamową IKEA Retail

Do przetargu na przygotowywanie, obsługę oraz realizację kampanii komunikacyjnych, IKEA Retail zaprosiła dziewięć agencji.
O autorze
0 min czytania 2017-03-23

Po odpowiedzi na wstępne zapytanie o informację (Request for Information) w drugim etapie postępowania przetargowego znalazły się firmy, które obecnie współpracują z IKEA: Grey Group Poland i Kalicińscy.com. Na liście są również: DDB&Tribal, VML, Saatchi & Saatchi, Lvov i Scholz&Friends.

Wybrana w przetargu agencja odpowiedzialna będzie za stworzenie platformy komunikacyjnej oraz działania w mediach tradycyjnych i internetowych. IKEA zdecydowała się w pierwszym kroku na tzw. „tissue sessions” zanim zaprosi trzech finalistów do pełnych prezentacji kreatywnych – powiedział Filip Fiedorow, Dyrektor Marketingu IKEA Retail w Polsce.

IKEA zapewnia wynagrodzenie przystępującym do postępowania przetargowego. Otrzymają je agencje, które zakwalifikują się do etapu tzw. „tissue sessions” (5 tys. złotych) oraz finaliści (15 tys. złotych).

Rozstrzygnięcie przetargu zaplanowane jest na pierwszą połowę maja 2017.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj