Źródło obrazka: Wikimedia Commons
Łącznie firma otrzymała 7 nagród, co uplasowało ją na 2. miejscu w Rankingu Reklamodawców SAR. Konkurs Klubu Twórców Reklamy, organizowany przez SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej, to konkurs branży kreatywnej, w którym doceniana jest twórcza odwaga, innowacyjność, wyrazista komunikacja i niestandardowe, przełamujące konwencje idee. Jury ocenia również aktualność i dopasowanie narzędzi, mediów oraz tematów.
Zobacz również
W tegorocznej edycji konkursu o miecze KTR walczyły dwa projekty Mastercard: platforma GdzieZamieszkac.com (WhereToSettle), zrealizowana we współpracy z Agencją McCANN Poland, nagrodzona we wszystkich pięciu kategoriach, w których była nominowana oraz immersyjny koncert zorganizowany we współpracy z MELT IMMERSIVE w ramach 2. edycji Mastercard Music, który otrzymał nagrody w dwóch kategoriach, z trzech przyznanych mu nominacji.
Lista nagród:
Koncert immersyjny Natalii Szroeder i Pezeta w ramach Mastercard Music zorganizowany w partnerstwie z MELT IMMERSIVE:
- Złoto w kategorii Design – Design in Public Space
- Brąz w kategorii Technology – Technology in communication
Platforma GdzieZamieszkac.com od Mastercard wdrożona we współpracy z McCANN Poland:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- Best of Technology (Technology in communications, Direct)
- Best of Communication (Use of data)
- Złoto w kategorii Communications Online, Real Time Communication
- Złoto w kategorii Communication Online, Website
- Srebro w kategorii Communications, Creative Strategy – Korporacyjna Misja i Odpowiedzialność Społeczna
– W Mastercard wierzmy, że czasy bombardowania konsumenta tylko logotypem firmy czy marki bezpowrotnie minęły. Dzisiejsza komunikacja musi być angażująca, dopasowana do potrzeb i oczekiwań klientów, dająca im szanse na przeżywanie prawdziwych emocji. Tylko w taki sposób marka może stać się obecna i zapamiętana. Platforma GdzieZamieszkać czy projekt Mastercard Music to przykłady działań wypływających właśnie z takiego rozumienia marketingu. Niezmiernie cieszy nas fakt, że zostały docenione przez Klub Twórców Reklamy w Polsce, jak wcześniej przez jurorów innych konkursów na świecie. Takie momenty utwierdzają nas w tym, że kierunek, w którym zmierzamy jest dobry, a postawienie konsumenta i jego potrzeb w centrum myślenia o nowoczesnym marketingu i komunikacji to dobra droga, którą będziemy dalej podążać – skomentował Jerzy Hołub, dyrektor marketingu na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard Europe.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jak powstał projekt?
Za pomysł i stworzenie platformy GdzieZamieszkac.com wraz z Mastercard odpowiada firma McCANN Poland, która opracowała strategię i kreację oraz zrealizowała kampanię. Partnerem projektu jest Grupa Morizon-Gratka.pl, która dostarcza oferty pracy i najmu mieszkań. Za budowę, optymalizację technologiczną narzędzia i jego performance odpowiadała agencja SpacecampX. Działania PR zrealizowała agencja Solski Communications. Za planowanie i zakup mediów w ramach prowadzonej kampanii komunikacyjnej narzędzia odpowiadał dom mediowy Carat.
Platforma GdzieZamieszkac.com (WhereToSettle) powstała w odpowiedzi na kryzys uchodźczy, który był bezpośrednim wynikiem napaści Rosji na Ukrainę. W ciągu kilku miesięcy granicę przekroczyło prawie 13 milionów obywateli Ukrainy, a około 1,5 miliona zostało w Polsce szukając tymczasowego schronienia.
Portal ten, w oparciu o zanonimizowane dane Mastercard, GUS oraz partnerów, bazując na informacjach podanych przez użytkownika, prezentuje aktualne koszty życia i utrzymania w wybranych miastach i miejscowościach w Polsce, jak również oferty mieszkaniowe i zatrudnienia w danej lokalizacji, odpowiadające kompetencjom i potrzebom szukającego. W ten sposób platforma pomaga Ukraińcom, którzy zamieszkali w Polsce, w usamodzielnieniu się i osiągnięciu stabilizacji życiowej oraz integracji społecznej i ekonomicznej.
PS Postawy konsumentów wobec Metaverse – najnowszy raport Mastercard
Metaverse to technologia, która wzbudza skrajne reakcje. Z jednej strony obserwujemy dynamicznie rozwijające się środowisko wirtualne, z drugiej zaś widzimy spadek zainteresowania tym trendem wśród niektórych sektorów. Jedni bagatelizują Metaverse, inni widzą w nim ogromną szansę.
PS2 Bank Pocztowy uruchomił II edycję sprzedaży limitowanej karty biometrycznej dla klientów indywidualnych
Bank Pocztowy, jako pierwsza i jedyna instytucja finansowa w Polsce, oferuje kartę biometryczną. We wrześniu rozpoczął drugą edycję wydawania tych wyjątkowych kart dla klientów indywidualnych. Odbiór pierwszej edycji projektu był bardzo pozytywny, stąd decyzja o kontynuacji wydawania kart biometrycznych. Ponowne udostępnienie karty dla klientów indywidualnych jest ukłonem w kierunku nowoczesnego społeczeństwa, które oczekuje wygody i bezpieczeństwa w korzystaniu z rozwiązań bankowych.