Działania firmy były bardzo stanowcze i skutkowały m.in zablokowaniem w styczniu br. 8 tysięcy kierowców. Dzisiaj Bolt deklaruje 70% mniej zgłoszeń o nieprawidłowościach w przejazdach i ogłasza uruchomienie funkcji nagrywania dźwięku w całej Polsce.
W ostatnim roku Bolt zainwestował ponad 10 milionów złotych w poprawę bezpieczeństwa w przejazdach taksówkami, a następnie wprowadził szereg kluczowych zmian operacyjnych oraz dodał pionierskie rozwiązania technologiczne. W konsekwencji tych działań, bezpieczeństwo przejazdów na platformie znacząco wzrosło- dzisiaj Bolt odnotowuje już o 70% mniej zgłoszeń o niebezpiecznych zdarzeniach podczas przejazdów.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
W lipcu 2022 roku Bolt uruchomił kategorię Kobiety dla kobiet w 9 miastach w Polsce. Kategoria łącząca pasażerki z kierowczyniami cieszy się popularnością- jak dotąd w ramach przejazdów z kobietą kierowcą odbyło się blisko 0,5 miliona przejazdów.
Firma nie ustaje jednak w działaniach, aby podnosić jakość, komfort i bezpieczeństwo przejazdów z aplikacją Bolt. Dlatego na początku października po udanych testach w kilku miastach, Bolt udostępnił w całej Polsce pionierskie na rynku rozwiązanie, jakim jest możliwość nagrywania dźwięku w czasie przejazdu, dostępne zarówno dla pasażera jak i kierowcy.
Bolt a nowe regulacje
Bolt w ubiegłym roku wprowadził rygorystyczną weryfikację tożsamości kierowców, w wyniku której, 1 stycznia 2023 roku, dostęp do platformy utraciło 8 tys. kierowców, którzy nie spełnili zaostrzonych wymogów. Dzięki temu, w momencie wejścia w życie nowych przepisów, blisko 100% kierowców zapisanych na platformie, pomyślnie przeszło weryfikację.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
– Bezpieczeństwo, jakość i komfort przejazdów zamawianych przez aplikację Bolt jest dla nas kluczowe. Świadectwem skuteczności podjętych działań jest spadek liczby zgłoszeń o niebezpiecznych sytuacjach o 70%. Nie ustajemy jednak w działaniach i dlatego wprowadziliśmy już na terenie całego kraju rozwiązanie umożliwiającego nagrywanie dźwięku w czasie przejazdu oraz planujemy dalsze działania, które pozytywnie wpłynął na bezpieczeństwo drogowe – komentuje Paweł Kuncicki, Country Manager Bolt w Polsce.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Rozwiązania bezpieczeństwa Bolt
Nowe rozwiązanie to kolejne działanie, jakie Bolt podejmuje w celu podniesienia komfortu i bezpieczeństwa w przejazdach. Według danych firmy 99,999% przejazdów na platformie Bolt odbywa się bez zgłoszeń nt. niewłaściwego zachowania kierowców. Od 2020 roku w aplikacji wszystkie przejazdy w aplikacji Bolt są śledzone za pomocą sygnału GPS, a ich trasa jest zapisywana. Monitorujemy również czas trwania przejazdów, co pozwala na wykrycie nieoczekiwanie długich przystanków podczas przejazdu. Od wiosny 2022 roku Bolt regularnie współpracuje z fundacją Feminoteka, która wsparła m.in stworzenie pierwszego na rynku webinaru szkoleniowego dla kierowców. Od czerwca 2022 roku weryfikacja kierowców Bolt w czasie rzeczywistym – funkcja ma na celu potwierdzenie, czy zdjęcie wykonane przez kierowcę w czasie rzeczywistym pasuje do zarejestrowanego profilu w naszej aplikacji.
Ponadto Bolt prowadzi szczegółową weryfikację tożsamości kierowców w 27 Punktach Obsługi Kierowców w całej Polsce.