7UP o smaku Mojito z marketingowym wsparciem

26 sierpnia br. ruszyły działania marketingowe wspierające limitowaną edycję napoju 7UP o smaku Mojito. Jest to pierwsza nowość marki 7UP w Polsce i jedyny napój gazowany wśród marek premium o smaku Mojito.
O autorze
1 min czytania 2014-08-26

Wprowadzenie 7UP Mojito jest wspierane działaniami marketingowymi w wybranych punktach sprzedaży z wykorzystaniem materiałów POS (Point of Sale). Powstała również strona internetowa dedykowana 7UP Mojito, na której konsumenci mogą znaleźć informacje o produkcie oraz miejscach, gdzie można go kupić. Ponadto nowy napój będzie wspierany reklamą na kanałach VOD. Za przygotowanie materiałów POS odpowiada Pink Pepper Media, dedykowaną stronę internetową opracowała agencja Digital One, adaptację spotu reklamowego przygotowało BBDO, a wsparcie PR zapewnia Questia.

7UP MOJITO – unikalny smak orzeźwienia

7UP Mojito, dzięki wyjątkowej nucie limonki, mięty oraz 7UP, ma niepowtarzalny i niezwykle orzeźwiający smak. Od początku sierpnia br. nowy napój jest dostępny w sieciach handlowych: InterMarché, Elea, Auchan, Polo Market, Carrefour, Netto oraz Kaufland, a od 25 sierpnia br. można go także kupić w sklepach Żabka i Freshmarket. Nowy produkt będzie dostępny na rynku do wyczerpania zapasów.

„7UP Mojito oferuje wspaniałe doznanie orzeźwienia w lekkim miksie, dlatego idealnie sprawdza się jako propozycja na upalne letni dni i wieczory. Limonka i mięta stanowią doskonałą bazę do letnich napojów. Pozostaje tylko decyzja, czy nowy 7UP Mojito pijemy z lodem, czy miksujemy go z dodatkami i tworzymy pyszne, wakacyjne koktajle” – powiedział Michał Szewczyk, Brand Manager marek Mirinda, 7UP i Mountain Dew.

Napój jest dostępny w jednolitrowym oraz dwulitrowym opakowaniu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing