Ryzyko związane z wdrożeniem można zminimalizować na wiele sposobów. Istotne, by prace zostały odpowiednio zaplanowane. Ważne też jest wcześniejsze poinformowanie kadry o planach. Można połączyć je z zaangażowaniem w proces projektowania i tworzenia. Jednoczesne odkrywanie i testowanie platformy, stanowi swego rodzaju „szkolenie obsługi systemu” i przynosi późniejszą oszczędność czasu i zasobów.
Najbardziej efektywne rozwiązania IT to takie, które są skrojone pod indywidulane potrzeby przedsiębiorstwa oraz odpowiadają jego specyfice. Tylko wtedy mamy pewność, że inwestycja pozwoli na osiągnięcie maksimum korzyści i spełni pokładane w niej oczekiwania. O tym, że przedsięwzięcie się udało świadczy zadowolenie użytkowników.
Zobacz również
„Wprowadzanie kolejnych modułów nierzadko wynika z oddolnej inicjatywy pracowników, którzy zgłaszają uwagi lub potrzebę nowych funkcjonalności. Jednocześnie w regularnych ankietach wskazują słabe strony systemu, a tym samym pomagają w jego ciągłym ulepszaniu.” – mówi Marcin Wojtoń, Dyrektor Obsługi Klienta w Ideo Sp. z o.o..
By platforma sprawnie funkcjonowała konieczne będzie także zabezpieczenie przed ewentualnymi nieprawidłowościami oraz błędami. Stały monitoring pozwoli na wyłapanie takich sytuacji i sprawną ich eliminację. Z kolei nieustanna rozbudowa sprawia, że oprogramowanie będzie nam służyć i przynosić wymierne korzyści przez długie lata.
„Dobre decyzje biznesowe można podejmować wyłącznie w oparciu sprawdzone i kompleksowe informacje. Dlatego zrozumienie firmy i jej biznesowego środowiska, jest tak istotne już na etapie projektowym. W Ideo Konsulting łączymy możliwości aplikacji internetowych z bogatą wiedzą ekspercką. Dzięki temu jesteśmy w stanie precyzyjniej przewidywać efekty biznesowe rekomendowanych przez nas działań. Świadczymy najwyższej jakości usługi w zakresie analityki, doradztwa biznesowego oraz rozwiązań IT, które każdego dnia poprawiają wyniki biznesowe naszych klientów.” – Dominik Kaznowski, Partner, Ideo Konsulting.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing