TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

800 informatykow z ImagoPR

Firma Imago Public Relations rozpoczęła współpracę z Future Processing, jednym z liderów polskiej branży IT, specjalizującym się w tworzeniu oprogramowania na potrzeby międzynarodowego handlu i usług, przemysłu, organizacji pozarządowych oraz samorządów.
O autorze
1 min czytania 2017-05-30

Agencja będzie pracować na rzecz gliwickiej spółki w zakresie komunikowania rozwiązań  informatycznych Future Processing (FP). Wśród nich są m.in. usługi i produkty adresowane samorządom, zarządcom nieruchomości, organizacjom NGO, gdzie FP ma ambicję wdrażania technologii informatycznych pozwalających na pokonywanie istniejących barier. Jest to zgodne z misją i wizją spółki, której CEO, Jarosław Czaja, wierzy, że właściwie użyta technologia może zmieniać świat na lepszy.  

Według raportu Computerworld TOP 200 z 2015r., Future Processing zajmuje 25 miejsce w rankingu polskich firm branży ICT o największym zysku netto oraz znajduje się w pierwszej dziesiątce firm o największym wzroście zatrudnienia w 2014 r.

Raport magazynu ITwiz opublikowany w czerwcu 2015 r, umieścił Future Processing na 7 miejscu pośród największych eksporterów usług IT w Polsce. 

W rankingach przeprowadzonych przez Deloitte, Future Processing zostało uznane za jedno z 20 najdynamiczniej rozwijających się przedsiębiorstw w Europie Centralnej. Według miesięcznika Forbes, zajmuje 13. miejsce pośród polskich przedsiębiorstw najszybciej zwiększających swoją wartość, a w badaniu Universum Student Survey zdobyło tytuł Idealnego Pracodawcy 2013, 2014 i 2015 r. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W biurach Future Processing w Gliwicach i Opolu pracuje blisko 800 osób.

Więcej o Future Processing: www.future-procesing.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się