Spot z Panią Irenką, zrealizowany przez Papaya Films w ramach wspólnej kampanii organizacji RoślinnieJemy, Stowarzyszenia Otwarte Klatki oraz Vegan Challenge, jest pierwszym filmem z serii. Przedstawiono w nim historię 93-letniej wegetarianki.
W spocie honorowa członkini Stowarzyszenie Otwarte Katki opowiada o swoim 30-letnim stażu bycia na diecie roślinnej oraz o powodach przejścia na wegetarianizm.
Zobacz również
Pozytywny spot stworzony w ramach kampanii RoślinnieJemy ma za zadanie zachęcić społeczeństwo do zmiany swojej diety na bardziej przyjazną zwierzętom.
PS
W związku ze Światowym Dniem Mleka Roślinnego, który wypada 22 sierpnia, ProVeg Polska ruszyło z humorystyczną kampanią zachęcającą do spróbowania mleka roślinnego pod hasłem „Roślinne jak mleko. Ty też spróbuj”.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Twórcy kampanii RoślinnieJemy w maju br. rozpoczęli akcję „Bez spiny jem rośliny”, która ma pomóc konsumentom w znajdowaniu w największych sieciach handlowych ciekawych i łatwych do przyrządzenia roślinnych produktów.