Tak jak sam produkt, tak i jego kampania są wyjątkowe. Unikatowa reklama składa się z fragmentów wygenerowanych komputerowo oraz ujęć filmowych. Głównym bohaterem spotu jest Mata w dwóch odsłonach – cyfrowej oraz rzeczywistej. W tle można usłyszeć jego zwrotkę z utworu „Kiedy płaczesz użyj wycieraczek” nagranego wspólnie z raperem Beteo, w której artysta proroczo nawiązuje do napoju Love Potion.
Za realizację filmu odpowiadają Alex Pak oraz Michał „Enzym” Niedźwiedzki wraz z kolektywem UFOSLIDE, a wsparcia produkcyjnego udzielił dom produkcyjny SHOOTME, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się Mediahub.
Zobacz również
Kampania reklamowa obejmuje emisję spotów na platformach video, w tym YouTube, Facebook, Instagram oraz Tik Tok. Dodatkowym wsparciem będzie promocja display’owa. Obecny etap akcji potrwa kilka tygodni.
Nazwa produktów nie jest przypadkowa i stanowi symbol rewolucyjnego charakteru współpracy – to pierwsza w historii OSHEE ingerencja w logotyp marki. Symbol dwóch trójek towarzyszy Macie od początku działalności – jego macierzysta ekipa nazywa się GOMBAO33 a profil na Instagramie to @33mata. Collabo producenta i artysty jest bardzo szerokie, obejmowało m.in. stworzenie formuły produktów i designu opakowania oraz zakłada szeroką komunikację wspierającą sprzedaż.
OSH33 Love Potion zadebiutowało w sprzedaży 16 sierpnia w sieci Żabka. Wkrótce produkt trafi również do szerokiej dystrybucji.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Linia lifestyle’owych napojów obejmuje dwa produkty:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- OSH33 Love Potion Rose – Honey 555ml – zawiera ekstrakt z ashwagandhy, która znana jest jako adaptogen uspokajający.
- OSH33 Love Potion Blueberry – Jasmine 555ml – zawiera ekstrakt z żeń-szenia, który znany jest za swoich właściwości pobudzających, zwalczając zmęczenie i znużenie.
Najwierniejsi fani Maty mieli okazję poznać smaki OSH33 Love Potion przedpremierowo. Napój Rose – Honey był rozdawany podczas koncertu urodzinowego Maty na Torwarze w Warszawie (14 lipca br.), a Blueberry – Jasmine przed jednym z festiwali muzycznych w Kołobrzegu, na którym występował artysta. Oba napoje od kilku tygodni są traktowane jako białe kruki i można na nie trafić na popularnych portalach sprzedażowo-aukcyjnych w kolekcjonerskich cenach.