Marketing niejednokrotnie jest pełen wyzwań i wymaga wiele pracy, aby zawalczyć o budżety na kampanie, dotarcie do grupy docelowej i uwagę widza. To niełatwe zadanie przywodzi na myśl sportowe zmagania na ringu. Porównanie to wykorzystuje z humorem tegoroczny film „Zawalcz o YouTube Works”, promujący zgłoszenia do konkursu YouTube Works.
Codzienne wyzwania stojące przed marketerami tworzącymi reklamy wideo zostały w spocie zestawione w zabawny sposób ze sztukami walki: sumo, boksem i judo. Zgodnie z tradycją z poprzednich lat, w kampanii konkursu biorą udział osoby, które pracowały nad zwycięskimi kampaniami z poprzedniej edycji YouTube Works.
Zobacz również
W filmie wystąpili:
- Anna Marciniak, director, head of communications Poland w Mastercard, współautorka kampanii Mastercard Music, Sanah x Sobel „Cześć, jak się masz?” nagrodzonej w kategorii Art&Culture;
- Marlena Janaczek, specjalistka ds. marketingu w Jeronimo Martins Polska S.A., współautorka kampanii „Gang Swojaków Biedronki” nagrodzonej w kategorii Multiscreen Excellence;
- Pablo Dominguez Agregan, group creative director w 180heartbeats + Jung v Matt, współautor kampanii YES “Jestem kobietą”, nagrodzonej w kategorii Grand Prix, Ingenious Insight oraz Force For Good.
Kampanie do YouTube Works można zgłaszać do 30 września 2023 roku poprzez formularz dostępny na stronie konkursu: https://yt.be/workspl. W tym roku jury złożone z 28 specjalistów i specjalistek z branży marketingowej, reklamowej, a także niezależnych twórców i twórczyń wybierze i wyróżni kampanie w sześciu kategoriach: “Unskippable” Creative, Ingenious Insight, Action Driver, Force for Good, The Underdog, Full Funnel Marketing on YouTube. Ponadto jedna ze wszystkich zgłoszonych kampanii otrzyma Grand Prix.
Zgłoszenia są całkowicie bezpłatne, a swój projekt może zgłosić każdy: zarówno agencje, marki, działy marketingu, jak i mniejsze firmy, fundacje lub osoby budujące personalną markę dzięki wideo.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Organizatorem konkursu jest Google, zaś partnerem merytorycznym Kantar. Za koncepcję kreatywną i produkcję kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT. Spot produkcji Shootme Visual Artists wyreżyserował Mateusz Miszczyński. Za realizację kampanii odpowiadają także agencje: Monday Group (działania PR i zakup mediów) oraz Freundschaft (project management).
Słuchaj podcastu NowyMarketing