Zainteresowanie astrologią nie maleje – nadal bardzo wiele osób kieruje się w swoim życiu horoskopami i wierzy w siłę znaków zodiaku. Marki często wykorzystują ten trend, aby precyzyjnie dotrzeć do konkretnej grupy odbiorców.
Nie inaczej postąpił rumuński oddział sieci Kaufland, który postanowił udowodnić, że można personalizować zakupy na podstawie… znaków zodiaku. W jaki sposób? Cały proces przestawia w serii filmów, które można śledzić na oficjalnym kanale YouTube.
Zobacz również
Jak widzimy w kilku opublikowanych odcinkach, seria „Horoskop za małe pieniądze” wygląda jak teleturniej – Kaufland przygotował całe studio, w którym pojawiają się prowadzący (Gabriela Atanasov i Vlad Drăgulin) i uczestnicy show. Goście odpowiadają na pytania, testy i wyzwania – sprawdzają swoją wiedzę na temat znaków zodiaku i ich zachowań zakupowych. Zwycięzca zdobywa tytuł „absolutnego znawcy znaków zodiaku podczas zakupów’’. Co więcej, widzowie też mogą wygrać – na koniec każdego odcinka osoby, które wymienią pod filmem w komentarzu swój znak zodiaku, mogą wygrać bony na zakupy w sklepach Kaufland o wartości 500 lei każdy.
– Chcieliśmy stworzyć kreatywną i humorystyczną serię, w której nawiążemy do pasji wielu Rumunów, czyli do znaków zodiaku. Podjęliśmy wyzwanie i wyszliśmy z założenia, że możemy przewidzieć przyszłość koszyka zakupowego na podstawie znaku zodiaku. Lekki i zabawny format „Horoskop za małe pieniądze” jest adresowany zarówno do tych, którzy wierzą w przepowiednie gwiazd, jak i do wszystkich fanów Kauflandu, dla których show może być chwilą relaksu i możliwością zdobycia nagród – mówi Silviu Buidan, szef marketingu Kauflandu w Rumunii i Republice Mołdawii. – Wierzymy, że ten projekt umacnia w pozycję Kauflanda jako wiarygodnego partnera zakupowego w Rumunii. Chcemy być sklepem, w którym zawsze można znaleźć najlepsze okazje – dodaje Buidan.
PS Horoskop na 2020 rok według Podlaskie Travel
Organizacja Podlaskie Travel z okazji rozpoczynającego się 2020 roku prezentowała iście nietypowy horoskop na 12 miesięcy. Za jego pomocą zachęcała m.in. do odkrywania dobrodziejstw regionu Podlaskiego.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing