Adrianna Dębska jest związana z GetHero od blisko dwóch lat – w tym czasie pracowała na stanowisku New Business Managerki, realizując działania dla ponad 70 klientów i marek – m.in. OLX, Dr. Oetker czy Kazar oraz subrandów z grupy L’ORÉAL – w tym Maybelline New York, Garnier, Mixa, La Roche Posay czy Kerastase.
– Muszę przyznać, że ta decyzja była kwestią czasu. Odpowiedzialność i zaangażowanie Ady dają mi poczucie, że najważniejszy dla mnie obszar – czyli obsługa klientów GetHero i dbałość o ich satysfakcję – jest odpowiednio zaopiekowany. Sam zamierzam skupić się teraz na nowych inwestycjach i na rozwoju kolejnych obszarów działalności operacyjnej GetHero – mówi Łukasz Walczak.
Zobacz również
W ostatnim czasie GetHero znacznie powiększyło też swój dział sprzedaży. Do zespołu handlowego dołączyli Jan Dytkowski (związany wcześniej z branżą sportową – m.in. platformą Sportigio oraz PGNiG Superligą), Cezary Kowalczyk (wcześniej w agencji LAB 360) oraz Kamil Słowiński (poprzednio key account manager w Rocket Jobs). W ostatnich miesiącach agencja utworzyła też kilka stanowisk juniorskich i planuje kolejne rekrutacje. Aktualnie zespół GetHero liczy blisko 50 osób.