OLX Polska prowadzi profil na TikToku od listopada 2022 roku. Do momentu nawiązania współpracy z agencją SpaceCat Industries treści na profilu OLX na TikToku był połączeniem przeformatowań z kampanii 360 oraz fragmentów materiałów w ramach cyklu „Strefa testów” na YouTube z udziałem Emilii Królikowskiej. Okazjonalnie wykorzystywane były również trendy typowe dla platformy.
– Kluczowe dla nas było znalezienie nowego, efektywnego formatu na profil na TikToku, głównie poprzez właściwy dobór ambasadorów. Komunikacja naszej marki zawsze budowana jest z dystansem i opiera się na swobodnym porozumieniu z użytkownikiem. Społeczność TikToka, zwłaszcza jej młodsza część, doskonale to rozumie. Agencja Space Cat Industries dostrzega niuanse tej platformy i odpowiednio dobrała zarówno twórców, jak i rodzaj treści, które dobrze rezonują wśród użytkowników TikToka – mówi Magda Mróz, OLX.
Zobacz również
Współpraca między OLX a agencją Space Cat Industries oparta jest o koordynację działań na platformie TikTok pomiędzy marką a jej ambasadorami – Krystianem Stasiewiczem (tiktok.com/@krisbringsfun) i Klaudią Kuriatą (tiktok.com/@maabble). Zaangażowani twórcy to rozpoznawalni TikTokerzy – oboje zgromadzili na swoich profilach po ponad milion fanów. Krystian jest specjalistą od treści komediowych. Urzeka odbiorców swoim talentem do wcielania się w różne role. Klaudia to żywiołowa dziewczyna, która jest zawsze na bieżąco z trendami na platformie. Jej zapał i niebanalne poczucie humoru przyciągają uwagę użytkowników, co świetnie łączy się z tonalnością komunikacji OLX.
– Kris i Klaudia tworzą na profilu OLX niezastąpiony duet, przygotowując treści o zróżnicowanym charakterze, z uwzględnieniem typu contentu, w którym czują się najlepiej. Z naszego doświadczenia wynika, że odpowiedni dobór twórców do marki to już połowa sukcesu. I w tym obszarze się specjalizujemy. Co widać po zaangażowaniu na profilu OLX na TikTok – mówi Roman Terelak ze Space Cat Industries.
Do zadań agencji należy nadzór nad procesem tworzeniem treści na profil OLX, począwszy od scenariuszy, przez koordynację nagrań i montaż, po ewentualną postprodukcję.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing