Magdalena Firfa awansuje na stanowisko creative leader w trójmiejskiej agencji digital marketingu Beeffective. Agencja zmienia również strukturę działu zajmującego się kampaniami digitalowymi i nowym performance marketing managerem zostaje Norbert Korus. Nowe stanowisko w firmie obejmuje także Łukasz Kiersznikiewicz i awansuje na graphic designer / lead.
– Nie byłoby Beeffective bez ludzi. Łukasz jest człowiekiem. Ba! Nie byle jakim. Od teraz staje się wsparciem samego Art Directora – mówi Maciej Goś, art director w Beeffective. – Łukasz będzie odpowiedzialny za organizację bieżącej obsługi klientów, a także procesów kreatywnych w teamie – dodaje.
Zobacz również
Inne działy również nie zwalniają tempa. – Norbert Korus już raz udowodnił, że jest pracownikiem, jakiego niejedna agencja chciałaby mieć w swoich szeregach – Mówi Anita Piasecka, head of performance marketing. – Norbert będzie odpowiadał za merytoryczne wsparcie przy projektach dla kluczowych klientów – dodaje.
– Pomysły, jakie generowała Magdalena Firfa w ramach działań w mediach społecznościowych dla Klientów, wielokrotnie przerastały możliwości osławianej ostatnio sztucznej inteligencji – mówi Klaudia Chmielewska, head of social media agencji. – Na nowym stanowisku będzie mogła jeszcze bardziej wykorzystać swoje unikalne umiejętności, odpowiadając za koncepcje kreatywne – dodaje.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach