Ideą konkursu GVA jest honorowanie autorów najbardziej nowatorskich materiałów wideo, promocja najlepszej twórczości w polskiej sieci oraz budowanie przestrzeni do spotkania przedstawicieli marek z twórcami wideo. Zgłoszenia filmów będą przyjmowane do 5 września 2023 roku, do godziny 23:59, przez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej www.grandvideoawards.pl.
W tym roku delikatnej modyfikacji uległy kategorie konkursowe. Materiały można zgłaszać w dziewięciu kategoriach głównych:
Zobacz również
– branded content,
– edukacja, nauka, technika,
– hobby,
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– podróże
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– kultura, sztuka
– publicystyka, wideorozmowa
– rozrywka i komedia
– wideoklip
– vertical video.
Zgłoszone materiały wideo oceni szerokie grono jurorów – specjaliści od mediów społecznościowych, fachowcy zajmujący się produkcją telewizyjną, filmową i internetową oraz eksperci z agencji reklamowych. Zwycięzców IX edycji Grand Video Awards poznamy podczas gali finałowej konkursu, która odbędzie się w październiku w Warszawie.
Więcej informacji oraz regulamin konkursu można znaleźć na www.grandvideoawards.pl
PS Wideo marketing na przełomie 2022/2023
Które kampanie wideo marketingowe okazały się najciekawsze w 2022 roku? Jakie są najważniejsze wyzwania stojące przed wideo marketingiem w 2023 roku?