Każde kliknięcie jest jak portal do świata wrażeń, emocji i rozrywki. Główne hasło kampanii to „Włącz się na dobre”, bo jakość treści zachęca użytkownika do pozostania z MEGOGO na stałe.
Kreatywne rozwiązanie opiera się na założeniu, że użytkownik odkrywa cały wszechświat rozrywki za każdym razem, gdy korzysta z MEGOGO i łatwo przełącza się między różnymi rodzajami treści w dowolnym miejscu i na dowolnym urządzeniu: na Smart TV, laptopie lub telefonie. Bogaty wybór kanałów telewizyjnych, filmów animowanych, seriali, sportu na żywo i ulubionych programów telewizyjnych stwarza niekończące się możliwości rozrywki.
Zobacz również
W spocie wideo głównymi bohaterami są członkowie rodziny, którzy razem odkrywają MEGOGO. W bogatej kolekcji każdy znajdzie coś dla siebie.
Nowe spoty reklamowe można oglądać już od 25 lipca. Działania reklamowe obejmują emisję video 30’, 15’ i 6’ na platformie YT. Kampania będzie widoczna również w mediach społecznościowych – Facebooku, Instagramie i TikToku.
Ponadto, kampania będzie wspierana przez popularne stacje radiowe. MEGOGO uruchomi także specjalny konkurs dla słuchaczy radia RMF FM i RMF MAXXX! Uczestnicy będą mieli szansę wygrać atrakcyjne nagrody, które pozwolą im jeszcze bardziej cieszyć się z bogatej oferty treści dostępnych na platformie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing