MGID, globalna firma reklamowa ogłosiła dzisiaj, że spełnia wszystkie normy wymagane do przyznania certyfikatu ISO/IEC 27001 w zakresie zarządzania bezpieczeństwem danych.
Pomiędzy ciągłymi zmianami przepisów dotyczących bezpieczeństwa, a rosnącymi oczekiwaniami klientami, coraz istotniejszą rolę odgrywa zagwarantowanie konsumentom i klientom, że spełniane są normy dotyczące bezpieczeństwa danych. Zdobycie uznawanego na całym świecie certyfikatu ISO jest dowodem na zaangażowanie MGID w zapewnienie odpowiednich środków ochrony danych użytkowników przed ich utratą, niewłaściwym wykorzystaniem, dostępem nieupoważnionych osób, ujawnieniem, zmienianiem, zniszczeniem oraz wszelkimi innymi formami nieautoryzowanego przetwarzania danych.
Zobacz również
ISO/IEC 27001 jest najbardziej znaną na całym świecie normą dotyczącą zarządzania bezpieczeństwem danych. Dostarcza firmom wskazówek na temat różnych sposobów utrzymania jak najwyższego poziomu bezpieczeństwa i integralności. Dzięki krokom podjętym przez MGID dane klientów będą lepiej chronione i odporne na cyberataki – jest to wynikiem ochrony danych na poziomie całej organizacji oraz zwiększonej zdolności reagowania na zagrożenia bezpieczeństwa.
– Jako firma technologiczna, która cały czas rozwija swoje produkty i rozwiązania technologiczne, MGID skupia się na zapewnieniu użytkownikom internetu najwyższego poziomu transparentności i kontroli nad tym, jak ich dane są wykorzystywane w reklamach online. Nieustannie ulepszamy nasze systemy zarządzania bezpieczeństwem danych, wprowadzając nowe polityki i normy, w celu zapewnienia kompleksowego modelu zarządzania bezpieczeństwem. W przyszłości zamierzamy w dalszym ciągu spełniać i osiągać najważniejsze międzynarodowe i branżowe normy zgodności – mówi Sergii Denysenko, CEO w MGID.
Informacje o MGID
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
MGID jest globalną platformą reklamową, która pomaga markom w dotarciu do unikalnych lokalnych odbiorców na dużą skalę. Wykorzystuje technologię opartą na AI, skupiającą się na prywatności, w celu zapewnienia trafnych reklam wysokiej jakości w środowiskach bezpiecznych dla marki. Firma oferuje szereg różnych formatów reklam, w tym reklamę natywną, displayową i wideo, aby zapewnić użytkownikom przyjemne wrażenia. Umożliwia to reklamodawcom pobudzenie wzrostu wydajności i świadomości marki, a wydawcom zachowanie swoich grup odbiorców i ich monetyzację.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Każdego miesiąca MGID dociera do 900 milionów unikalnych czytelników, osiągając przy tym 200 miliardów wyświetleń reklam, we współpracy z 25 tysiącami zaufanych wydawców. Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.mgid.com.
Materiał reklamowy powstały na zlecenie MGID.