Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Spectrum emocji. mBank podpowiada jakie filmy obejrzeć na NH

20 lipca rozpoczął się 23. Międzynarodowy Festiwal Filmowy mBank Nowe Horyzonty. Bank wspiera to wydarzenie od pięciu lat. A od tego roku jest jego partnerem tytularnym.
O autorze
1 min czytania 2023-07-21

Dla jego uczestników przygotował szereg atrakcji, w tym wyjątkową kartę festiwalową, zniżki na gadżety oraz nietypowy przewodnik po programie imprezy. Widz wybiera emocje, których szuka, a mBank podpowiada, w którym filmie je znajdzie. 

Z okazji tegorocznej edycji mBank stworzył festiwalową kartę, która jest nie tylko narzędziem płatniczym i fajną pamiątką, ale też przepustką do zakupów w niższych cenach. Dzięki niej dowolna kawa w Kinie Nowe Horyzonty będzie kosztowała 5 zł. A za festiwalowe gadżety jej posiadacz zapłaci 30 proc. mniej (dotyczy też gadżetów z poprzednich edycji).

Karta upoważnia także do zarezerwowania zaproszenia na specjalny seans filmowy na barce, dzień wcześniej niż mogą to zrobić inni festiwalowicze. Pokaz na barce, połączony z rejsem po Odrze, odbędzie się 26 lipca. Wstęp na niego jest wolny, ale ilość miejsc jest ograniczona. Przewaga jednego dnia, może zatem okazać się znacząca dla widzów, którzy chcą skorzystać z tej atrakcji. Podczas pokazu wyświetlony zostanie film Sidney Lumeta – „Pieskie popołudnie” z 1973 roku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spektrum emocji
 

W tym roku bank pokusił się także o stworzenie nietypowego przewodnika po programie 23. Festiwalu pod nazwą Spektrum Emocji. Można go znaleźć w Kinie Nowe Horyzonty oraz na www.mbank.pl/nowehoryzonty. mBank sklasyfikował filmy po emocjach jakie prawdopodobnie mogą wywołać w odbiorcy. Zamiast czytać wielostronicowy program można po prostu wybrać jedną z sześciu emocji (rozkosz, strach, gniew, zdumienie, melancholia, podziw) i już po sekundzie dostać propozycję filmów, w reakcji na które może się ona pojawić.

1000 plakatów Magdaleny Wosik
 

Tradycyjnie bank przygotował również swój festiwalowy plakat, który można odebrać w kinie. Jego autorką jest prof. uczelni Akademii Sztuk Pięknych, graficzka i ilustratorka – Magdalena Wosik. Do rozdania jest 1000 plakatów. W poprzednich latach plakaty projektowali Andrzej Pągowski i Barrakuz.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Festiwal, w wersji stacjonarnej potrwa do 30 lipca, a on-line do 6 sierpnia. Więcej na jego temat

PS mBank prezentuje kryminalny serial audio „Jazgot”

mBank zaprasza na „Jazgot” – kryminalny serial audio, który obnaża metody działania oszustów. Scenariusz serii napisał ceniony pisarz, Łukasz Orbitowski, a jej narratorem jest Jarosław Kuźniar. To wspólne przedsięwzięcie mBanku i Voice House.