IAB Polska rozpoczął przyjmowanie zgłoszeń do IAB MIXX Awards 2023, czyli kolejnej edycji konkursu, w którym jury wyróżnia najbardziej inspirujące, kreatywne i skuteczne wykorzystanie środowiska cyfrowego w komunikacji marketingowej. Konkurs docenia projekty, które tworzą wartość dla marek, firm i organizacji oraz stanowią wzorzec dla innych.
Artificial Intelligence i Offline Digitizing – dwie nowe kategorie
Szeroki zakres kategorii, w ramach których przyjmowane są zgłoszenia kampanii do konkursu IAB MIXX Awards, został skonstruowany tak, aby odzwierciedlać pełne spectrum możliwości marki w środowisku cyfrowym. Te różnorodne kategorie obejmują wiele obszarów działalności, od efektywnego wykorzystania mediów społecznościowych po innowacyjne rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji.
Zobacz również
W odpowiedzi na dynamiczne zmiany branży tegoroczna edycja IAB MIXX Awards została wzbogacona o dwie nowe kategorie: Artificial Intelligence i Offline Digitizing. Kategoria Artificial Intelligence doceni kampanie, które wykorzystują sztuczną inteligencję w innowacyjny sposób, zapewniając unikalne doświadczenia dla użytkowników. Natomiast kategoria Offline Digitizing nagradza kampanie, które skutecznie łączą świat cyfrowy z rzeczywistością offline, tworząc interaktywne i angażujące doświadczenia dla odbiorców.
Poniżej przedstawiamy pełną listę wszystkich kategorii IAB MIXX Awards 2023:
- Artificial Intelligence (nowa kategoria)
- Best Use of Social Media
- Brand Awareness and Positioning
- Commerce
- Consumer Experience
- Content Marketing
- Data Driven & Precision Marketing
- Digital Public Relations
- Games & eSport
- Innovation Solution
- Launch
- Limited Budget
- Offline Digitizing (nowa kategoria)
- Online Marketing with Influencer
- Performance Marketing
- MIXX for Good Purpose (dawniej Public Service, non-profit campaign & CSR)
Zgłaszasz dowolną liczbę kampanii w wielu kategoriach
IAB MIXX Awards jest otwartym konkursem dla wszystkich, którzy tworzą inspirujące i skuteczne przedsięwzięcia, wykorzystując kanały i narzędzia cyfrowe. To okazja dla profesjonalistów, którzy wierzą, że ich prace przynoszą wartość ich klientom.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Agencje reklamowe, domy mediowe, przedstawiciele mediów i reklamodawcy mogą zgłosić dowolną liczbę kampanii reklamowych w wielu kategoriach konkursowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zapraszamy również do wysyłania bezpłatnych zgłoszeń kandydatur w kategoriach: Człowiek Roku i Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.
Termin zgłoszeń upływa 18 sierpnia. Zgłoszeń można dokonać poprzez platformę konkursową znajdującą się pod adresem: mixx-awards.pl
Zgłoś kampanie wcześniej w korzystnej cenie
Do 31 lipca 2023 obowiązuje oferta early birds, w której opłaty za udział w konkursie wynoszą:
- Członkowie IAB Polska: 1790 zł netto (plus 23 % VAT)
- Podmioty niezrzeszone w IAB Polska: 1990 zł netto (plus 23 % VAT)
Cena regularna (od 1 sierpnia 2023 r.):
- Członkowie IAB Polska: 2390 zł netto (plus 23 % VAT)
- Podmioty niezrzeszone w IAB Polska: 2590 zł netto (plus 23 % VAT)
Ceny dotyczą każdej zgłoszonej kampanii w jednej dowolnie wybranej kategorii.
Jury doceni kreatywność i skuteczność
W ocenie zgłoszonych kampanii do konkursu IAB MIXX Awards jury kieruje się czterema kluczowymi kryteriami:
- strategią,
- kreacją reklamową,
- wykonaniem i wykorzystaniem mediów oraz
- rezultatami i zwrotem z inwestycji (ROI).
W procesie oceny jurorzy skupiają się na kreatywnym podejściu do kampanii i jej skuteczności. Ważne jest umiejętne połączenie oryginalnego konceptu z osiągnięciem odpowiednich rezultatów.
– Jesteśmy niezmiernie dumni z faktu, że od lat możemy być świadkami inspirujących, kreatywnych i skutecznych kampanii, które rewolucjonizują sposób wykorzystywania środowiska cyfrowego w dziedzinie marketingu. Rynek marketingu cyfrowego stale ewoluuje, a my jako IAB Polska, staramy się być na bieżąco z tymi zmianami. Dlatego w tegorocznej edycji konkursu wprowadziliśmy dwie nowe kategorie, które odzwierciedlają najnowsze trendy i innowacje. Kategoria Artificial Intelligence nagradza kampanie, które wykorzystują sztuczną inteligencję w sposób przemyślany i twórczy. Natomiast kategoria Offline Digitizing doceni kampanie, które umiejętnie łączą świat cyfrowy z rzeczywistością offline. Niezależnie od rozmiaru organizacji i budżetu, IAB MIXX Awards jest konkursem dla każdego, kto tworzy inspirujące i skuteczne przedsięwzięcia z wykorzystaniem kanałów i narzędzi cyfrowych. Zapraszam do składania zgłoszeń i życzę wszystkim uczestnikom powodzenia! – mówi Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.
Do 24 lipca trwa otwarty nabór do jury konkursu. Szczegóły na stronie internetowej konkursu mixx-awards.pl
Zwycięzców konkursu IAB MIXX Awards 2023 poznamy podczas gali, która odbędzie się 5 grudnia w Warszawie.
Patroni honorowi: Business Centre Club, Krajowa Izba Gospodarcza, PIIT, Rada Reklamy
Patroni medialni: NowyMarketing, Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Onet, naTemat, , Marketing przy kawie, Online Marketing, Marketer+
Współpraca prawna: Traple Konarski Podrecki & Partners
Współpraca: Newspoint, DIMAQ, QUALID