Dwudziestoośmioletni golfista co roku bierze udział w średnio 22 turniejach odbywających się w krajach, o kluczowym znaczeniu dla marki Santander. Tym samym współpraca z Rahmem wzmocni rozpoznawalność marki Santander w tych krajach, zwłaszcza w Ameryce Północnej, gdzie zawodnik rozgrywa większość swoich turniejów. W swojej profesjonalnej karierze Rahm odniósł 19 turniejowych zwycięstw, w tym dwa w turniejach wielkoszlemowych: w 2021 r. w US Open rozgrywanym na polu Torrey Pines i w tym roku w Masters Tournament.
Rahm jest obecnie trzeci w światowym rankingu golfistów, a w przeszłości przez 52 tygodnie utrzymywał się na jego czele. Od dziś sportowiec będzie nosił logo Grupy Santander na prawym rękawie koszulki podczas wszystkich zawodów. Weźmie też udział w wydarzeniach i kampaniach reklamowych realizowanych przez bank.
Zobacz również
Przewodnicząca Grupy Santander, Ana Botín, tak skomentowała ogłoszenie współpracy: „Jon to wspaniały sportowiec, a jego charakter i wartości doskonale wpisują się w naszą działalność. Pamiętam, jak parę lat temu graliśmy razem na turnieju Pro-Am w Hiszpanii. Po zakończeniu rundy przez dwa godziny rozdawał autografy młodym fanom, co pokazuje, że jest nie tylko świetnym zawodnikiem, ale też wspaniałym człowiekiem, uwielbianym przez publiczność, z która dzieli się swoją pasją. Jon jest Hiszpanem, który rywalizuje i zwycięża w turniejach na całym świecie. Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy go wspierać, i z radością oczekujemy wielu lat wspólnych sukcesów”.
– To zaszczyt, że mogę dołączyć do rodziny Santander i stać się ambasadorem tej międzynarodowej marki. Santander ma bogatą historię w Hiszpanii, jest znany w wielu krajach na całym świecie i ze wszystkich sił dąży do perfekcji. Znakomicie więc do siebie pasujemy. Bardzo cieszę się, że przez wiele następnych lat będę mógł współpracować z zespołem Grupy Santander – powiedział Jon Rahm.
Współpraca będzie stanowić uzupełnienie innych inicjatyw sponsorskich Grupy Santander o zasięgu globalnym, takich jak umowy z zespołem Scuderia Ferrari i z League of Legend, których celem jest wzmocnienie więzi między bankiem a różnorodnymi grupami jego klientów, dzielenie się pasją i wspólnymi sukcesami.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing