Michał Kaliściak wzmacnia zespół kreacji 180heartbeats + Jung v Matt

Od 1 lipca br. Michał Kaliściak, pracujący w 180HB od 6 lat, obejmuje nowe stanowisko – head of content & activation i dołącza do zespołu Antoniego Kamińskiego, associate creative directora.
O autorze
1 min czytania 2023-07-17

Michał Kaliściak, pracuje w 180heartbeats + Jung v Matt od ponad 6 lat i z agencją związany jest od początku swojej kariery zawodowej. Był odpowiedzialny za zarządzanie zespołem social media oraz tworzenie unikalnych treści, m.in. dla Burger King, Red Bull MOBILE, Converse, Ben & Jerry’s, Tymbark, Sizeer, Clouds Fest by Glo oraz Husqvarna.

Kampanie, w których odpowiadał za social media zostały nagrodzone m.in. przez Cannes Lions, Effie, KTR, Mixx Awards czy MMP.

Od lipca Michał objął rolę head of content & activation – przy kampaniach dla marek będzie odpowiedzialny zarówno za content pisany, jak i wizualny oraz koncepcje i mechaniki aktywacji – offline oraz online.

Antoni Kamiński w połowie lutego objął rolę associate creative director w agencji 180heartbeats + Jung v Matt. Ma kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe, które zdobywał w agencjach takich jak VMLY&R, Saatchi & Saatchi, Grey Group Poland czy Leo Burnett. Kamiński współtworzył kampanie między innymi dla marki Danone, BNP Paribas, Fundacji Rak’n’Roll – Wygraj Życie, mBank, Tymbark, Bacardi, Ferrero czy CNN. Jego pomysły kreatywne były wielokrotnie nagradzane w Polsce oraz za granicą statuetkami Cannes Lions International Festival of Creativity, Golden Drum Festival of Creativity, London International Awards, The Gerety Awards, Effie Awards Poland, czy Kyiv International Advertising Festival.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W związku z rozwojem agencji Michał od lipca wspiera zespół Antoniego i jest odpowiedzialny za tworzenie contentu i kampanii dla marek takich jak Red Bull, Red Bull MOBILE i Converse Polska.

– Ta zmiana to naturalny kierunek dla Michała, który wnosi do naszego zespołu nie tylko doświadczenie z pola Social Media, ale także ogromny potencjał kreatywny i duże pokłady dobrej energii. Nowe stanowisko, oraz marki dla których pracujemy, dadzą mu idealne warunki do dalszego rozwoju w branży – komentuje Antoni Kamiński, associate creative director w 180heartbeats + Jung v Matt.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się