Rozszerzenie portfolio sosów sałatkowych przez markę Kotányi, z dwóch do pięciu wariantów smakowych, to odpowiedź na potrzeby klientów poszukujących zdrowych i łatwych w przygotowaniu rozwiązań. Teraz sosy sałatkowe dostępne są w pięciu smakach: dwa w nowych dużych opakowaniach – Grecki, Tzatziki oraz trzy całkiem nowe smaki: Caprese, Mango z ziołami i Czosnek niedźwiedzi.
Z myślą o spotkaniach w większym gronie, Kotányi powiększyło też opakowania sosów, które będą odpowiednie do przygotowania dań dla całej rodziny lub grupy przyjaciół.
Zobacz również
Wprowadzaniu nowych smaków towarzyszy kampania w digitalu, którą przygotowała agencja Walk Creative.
– Klienci coraz częściej wprowadzają do swojej diety dania wegańskie i wegetariańskie, a warzywa i sałatki są nieodłącznym elementem spotkań nie tylko przy grillach, ale przez cały rok. Dlatego odpowiadając na potrzeby konsumentów poszukujących przepisów i rozwiązań na łatwe, zdrowe, urozmaicone dania, poszerzyliśmy ofertę sosów sałatkowych o nowe warianty smakowe. W ten sposób chcemy też zachęcić do częstszego sięgania po zdrowe, kolorowe sałatki – powiedziała Anna Sołtyszewska, marketing & analytic manager w Kotányi.
– Celem naszych działań w kampanii jest pokazanie, że sosy sałatkowe to atrakcyjne rozwiązanie przy przygotowywaniu zdrowych, szybkich dań. W komunikacji postawiliśmy na podkreślenie świeżości, kolorów i atrakcyjności warzywnych sałatek oraz podanie odbiorcom gotowych, prostych przepisów, które znajdą w kanałach YouTube marki – komentuje Bartosz Jaroszewski, creative director Walk Ccreative.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W ramach kampanii przygotowano key visuale w pięciu wariantach, animacje i materiały na social media oraz contentowe wideo z przepisami w kanałach YouTube. Przepisy na dania z dodatkiem sosów można znaleźć też na stronie Kotányi oraz na kanale YouTube.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Agencja Walk Creative odpowiada za koncept kreatywny kampanii w tym za koncepcję sesji zdjęciowej, koncepcję wideo i realizację działań. Walk Creative współpracuje z Kotányi od 2018 roku w zakresie obsługi kanałów social mediowych.