Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Artegence wygrywa przetarg na obsługę marki Volkswagen Samochody Dostawcze

Agencja Artegence wygrała przetarg na obsługę marki Volkswagen Samochody Dostawcze. Współpraca obejmuje szeroki zakres prac, w tym między innymi opracowanie strategii komunikacji marketingowej, działania ATL/BTL, digital marketing i zarządzanie stronami internetowymi VWSD.
O autorze
1 min czytania 2023-07-13

Artegence jest odpowiedzialna za opracowanie strategii i kreację kampanii reklamowych, w tym przygotowywanie materiałów do telewizji, radia, punktów sprzedaży (POS) oraz mediów cyfrowych. Agencja zajmie się także projektowaniem i optymalizacją ścieżek customer journey, zarządzaniem stronami internetowymi oraz wsparciem stacji dealerskich w realizacji lokalnych działań marketingowych.

Agencja będzie również odpowiedzialna za obsługę stron i aplikacji online marki, takich jak brand portal, landing pages, konfigurator i lead management. W ramach tego zadania będzie się także zajmować aktualizacją treści, analizą danych, rozwojem i optymalizacją tych elementów. Jednocześnie zadba o obszary user experience i marketing automation.

– Wybór Artegence w procesie przetargowym wynika z ich mocnych kompetencji w obszarze digital, innowacyjnych pomysłów i szerokiego doświadczenia, które idealnie wpisują się w potrzeby marki Volkswagen Samochody Dostawcze. Wierzymy, że wspólnie osiągniemy znakomite rezultaty – komentuje Magda Piekarczyk-Olszak, kierownik komunikacji marketingowej i PR Volkswagen Samochody Dostawcze.

Siła zespołu Artegence

Za współpracę z marką Volkswagen Samochody Dostawcze odpowiada doświadczony zespół, którego członkowie przez ponad 5 lat skutecznie prowadzili markę Volkswagen. Katarzyna Kaczanowska, group account director oraz Michał Wolski, który niedawno awansował na stanowisko Account Director, są kluczowymi osobami w realizacji projektu. Natomiast Łukasz Worobiej, pełniący funkcję head of strategy, oraz Piotr Kacprzak, creative group head, skupią się na obszarze strategii i kreacji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Dziękujemy za zaufanie, jakim ponownie obdarzył nas Volkswagen. Jestem przekonany, że w tak silnym zespole doświadczonych ekspertów, nasza praca będzie jak niezawodny silnik elektryczny – nowoczesny, efektywny i napędzający markę w kierunku przyszłości – dodaje Łukasz Szmel, new business director/co-managing director w Artegence.

Słuchaj podcastu NowyMarketing