OSHEE Iga Team to seria napojów OSHEE Vitamin Water z wodą kokosową. Produkt powstał przy ścisłej współpracy merytorycznej z Igą Świątek oraz jej sztabem – trenerem Tomaszem Wiktorowskim, psycholog Darią Abramowicz oraz fizjoterapeutą Maciejem Ryszczukiem.
Nowa kampania obejmuje telewizję, outdoor oraz digital. Akcja, z różnym nasileniem, potrwa kilka tygodni.
Zobacz również
Kampania OSHEE Iga Team jest pierwszą akcją promocyjną zrealizowaną wspólnie z agencją mediową Mediahub.
– Partnerstwo z OSHEE to dla nas świetne wyzwanie. Wierzymy, że będziemy mogli wykorzystać wszystkie nasze kompetencje, nie tylko w obszarze planowania i zakupu mediów. Jesteśmy przekonani, że przyszłość agencji to dopasowanie się do potrzeb klientów oraz oferowanie im kompleksowego zakresu usług, koordynowanego i egzekwowanego w ramach jednego zespołu – mówi Ewa Góralska, managing director Mediahub
Obecna współpraca obu firm dotyczy kampanii OSHEE Iga Team.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– We współpracującej z nami agencji szukamy partnera, która wesprze nas nie tylko w egzekucji działań reklamowych, ale także w kreowaniu nowych rozwiązań na wzmacnianie sportowego i lifestyle’owego wizerunku OSHEE – mówi Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu OSHEE.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za scenariusz, kreację i materiały graficzne odpowiada zespół marketingu OSHEE. Realizacją spotu zajął się dom produkcyjny Lemon. Spot wyreżyserował Maciej Bieliński, a operatorem był Michał Englert. Hasło reklamowe kampanii „OSHEE na każde pragnienie” opracowała agencja Ancymony.
PS Iga Świątek dołączyła do grona Przyjaciół Porsche w Polsce
Porsche Polska i liderka światowego rankingu WTA ogłaszają początek kilkuletniej współpracy. To nie pierwszy kontakt tenisistki z Porsche; w 2022 i 2023 roku triumfowała w turnieju WTA 500 w Stuttgarcie, dwukrotnie zdobywając główną nagrodę – samochód tej marki.