Łukawska będzie także blisko pracować z działem kreacji Stor9_ przy opracowaniu koncepcji kreatywnych wykorzystujących twórców internetowych. Będzie raportować bezpośrednio do Marka Myślickiego odpowiedzialnego w Stor9_ za obszar influencer marketingu.
Iga Łukawska to ekspertka, związana z branżą kreatywną od prawie 10 lat. Swoje pierwsze kroki rozpoczęła w 2015 roku, koordynując content w social mediach dla dużych marek. Wcześniej związana m.in. z Abstra i inStreamly, w których odpowiadała za budowanie strategii i konceptów kreatywnych dla marek komercyjnych. Pracowała także w LiquidThread, zdobywając doświadczenie przy pracy z największymi markami, kanałami YouTube oraz influencerami.
Zobacz również
W trakcie swojej kariery zarządzała projektami i pracowała dla takich marek jak: Durex, marki z portfolio Coca-Cola, Lorenz, NERF.
Na swoim koncie ma także kilka nagród, a jej projekty zostały docenione m.in. za: „Best In Show” – Mixx Awards 2019 i kanał YT „Jak TO robić?” stworzony dla marki Durex – Srebrny Spinacz 2019.
![Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/webinar-cross-border-e-commerce-prawo-cover-142x0-c-default.jpg)
Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]