La Roche-Posay promuje gamę produktów Lipikar w mediach digital. Kluczowym elementem wiosennej kampanii była rekrutacja do programu Rodziny Lipikar, która zapewniła o połowę więcej zgłoszeń niż poprzednia edycja programu. Kampanię koordynuje Wavemaker we współpracy z McCANN (kreacja) i agencjami marketingu influencerskiego oraz PR (2Koma7 i LoveBrands Group).
La Roche-Posay wspiera markę Lipikar w kampanii obejmującej największe kanały cyfrowe: YouTube, Facebook, TikTok oraz współpracę content-marketingową z wydawcami internetowymi. Wiosenna odsłona akcji, połączona z rekrutacją do programu Rodziny Lipikar zapewniła o 53 proc. więcej zgłoszeń – łącznie blisko 2,2 tysiąca (niespełna 1,4 tys. rok wcześniej). Na podstawie zgłoszeń wyłoniono rodziny, które otrzymują całoroczny zapas produktów Lipikar, a jedna z nich – dodatkowo opiekę dematologa.
Zobacz również
– Rekrutacja do programu wspierana była tradycyjną kampanią, ale ważną rolę odegrała w niej także współpraca z naszymi ambasadorkami, m.in. Larą Gessler oraz działania content-marketingowe. Zaprosiliśmy do nich m.in. Medonet i Onet Rano, dzięki którym w sposób wiarygodny i bliski adresatkom naszych działań, promowaliśmy ideę wstąpienia do programu Rodziny Lipikar – mówi Paulina Grabarczyk, group brand manager La Roche-Posay.
La Roche-Posay kontynuuje w lecie promocję gamy produktów Lipikar, nawiązując do programu Rodziny Lipikar.
Za komunikację marki w mediach odpowiada Wavemaker, kreację do kampanii zapewnia McCANN, za marketing influencerski odpowiadała agencja 2Koma7, a za współpracę z ekspertami medycznymi – LoveBrands Group.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing