Od teraz zdobyte punkty możesz wykorzystać do zakupu swoich ulubionych produktów w specjalnych, obniżonych cenach. Nowa oferta daje więc możliwość wyboru: możesz jak dotąd zebrać więcej punktów i odebrać nagrodę albo już teraz posiadaną, mniejszą liczbę punktów wykorzystać w nowej promocji. Decyzja należy do Ciebie!
Sprytne rozwiązanie
Już od ponad roku goście McDonald’s posiadający konto w aplikacji McDonald’s, mogą korzystać z programu lojalnościowego MojeM Nagrody. Zasady są proste: za każde zamówienie zrealizowane w restauracjach pod Złotymi Łukami, fani Maka nagradzani są punktami, które następnie, mogą wymieniać na nagrody dostępne w apce. Dotąd zebrane punkty wymienić można było na darmowe produkty lub gadżety. Nowością dostępną od 21 czerwca do 23 lipca są specjalne oferty rabatowe, czyli produkty w obniżonych cenach przy „dopłacie” punktowej. W ramach promocji, na miłośników Maka, czekają kultowe propozycje z menu, m.in.: Big Mac ®, McWrap® Klasyczny, McRoyal®, McFlurry® Lion oraz wybrane McZestawy.
Zobacz również
Mechanizm promocji
Żeby skorzystać z nowej promocji „Masz Punkty? Masz promkę!” należy zainstalować na smartfonie aplikację McDonald’s (Polska) oraz przystąpić do programu lojalnościowego MojeM Nagrody. Następnie w sekcji MojeM należy wybrać ofertę promocyjną oraz zeskanować jej kod podczas składania zamówienia w restauracji lub na linii drive-thru. Z promocji można skorzystać również w ramach oferowanej przez aplikację McDonald’s funkcji Zamów i Odbierz umożliwiającej złożenie zamówienia w aplikacji McDonald’s, a jego odbiór w wygodny dla siebie sposób – przy ladzie kasowej, przy stoliku, w McDrive lub na miejscu parkingowym przed restauracją. Każde zamówienie w ramach nowej oferty promocyjnej to również dodatkowe punkty, które zostają naliczone po zrealizowaniu transakcji. Szczegóły promocji dostępne są w regulaminie w aplikacji McDonald’s oraz na stronie McDonald’s.
Nowa kampania
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Promocji MojeM Nagrody towarzyszy kampania marketingowa pod hasłem „Masz punkty? Masz promkę”, w ramach której powstał 30-sekundowy spot reklamowy podkreślający zalety zbierania punktów w programie lojalnościowym. Kampania otrzymała także wsparcie z zakresu działań digital i PR. Za realizacje, w tym opracowanie idei kreatywnej, strategii kampanii odpowiada agencja DDB. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, moderacją social media i obsługą aktywacji w aplikacji Dentsu Creative (Isobar), a działania PR powierzono agencji 24/7Communication.
PS McDonald’s, Burger King i Subway udowadniają, która kanapka jest najlepsza przy użyciu ChatGPT
Znane fast foody próbują udowodnić, która kanapka jest najlepsza. Pytają o to ChatGPT, a odpowiedzi wykorzystują w kampanii outdoorowej. Swoje billboardy pokazał już McDonald’s, Burger King i Subway.