Okres listopad-grudzień zawsze cechuje się wzmożoną aktywnością w Stowarzyszeniu, dlatego też właśnie w tym czasie trwa kampania promocyjna organizowana przez Agencję Semahead. Agencja jest odpowiedzialna za zaplanowanie kampanii, realizację działań SEM i SEO, jak też monitoring skuteczności prowadzonych działań. Monitorowany jest Internet, ale także telewizja i jakość współpracy z celebrytami. Co ważne, kampania AdWords została zaplanowana do realizacji zarówno na polskich stronach internetowych, jak i zagranicznych.
Oprócz wsparcia Szlachetnej Paczki Semahead pracuje również przy projekcie zachęcającym do przekazania 1% podatku Stowarzyszeniu WIOSNA i Kup Indeks, który pomaga dzieciom z różnego rodzaju trudnościami w osiąganiu coraz lepszych wyników w nauce i tym samym – realizację przyszłych celów życiowych.
Zobacz również
– Szlachetna Paczka jest akcją, która idealnie pokazuje, jak mądrze pomagać ludziom. W projekt zaangażowane są dziesiątki tysięcy wolontariuszy z całej Polski! Bardzo się cieszę, że SEMAHEAD jest Przyjacielem i Partnerem Stowarzyszenia WIOSNA. My z całym zespołem poza wsparciem reklamowym sami przygotowujemy Paczkę i pomagamy konkretnej rodzinie w potrzebie. Wszystkich do tego zachęcam: www.szlachetnapaczka.pl Mam nadzieję, że nasza praca przełoży się na wzrost liczby wolontariuszy i rodzin, do których oni docierają – dodaje Kornel Dulęba, dyrektor Semahead, Agencji SEM Grupy INTERIA.PL
Szlachetna Paczka to program zapoczątkowany przez ks. Jacka Stryczka w 2000 roku w Krakowie. Obecnie jest to ogólnopolska akcja, organizowana każdego roku przez Stowarzyszenie WIOSNA. Opiera się na pracy wolontariuszy, którzy wyszukują rodzin potrzebujących konkretnego wsparcia i organizują Szlachetne Paczki mające chociaż częściowo te potrzeby zaspokajać. Dzięki akcji pomoc otrzymało już prawie 250 tysięcy osób, a wszystko dzięki pracy ponad 40 tysięcy wolontariuszy z całego kraju.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing