Magdalena Talma od ponad 10 lat pracuje aktywnie w sprzedaży. W 2016 roku dołączyła do LifeTube, gdzie najpierw była group sales manager, a później head of sales. W 2020 roku objęła stanowisko sales director grupy LTTM, skąd po trzech latach przechodzi do Polskiej Ligi Esportowej.
– Bardzo się cieszę, że Magda dołączyła do zespołu Polskiej Ligi Esportowej. To niezwykle wartościowe wzmocnienie naszej drużyny sprzedażowej i jestem pewien, że wniesie do PLE dużo świeżej energii. Magda ma bogate doświadczenie i historię wyników, co na pewno przełoży się na rozwój Polskiej Ligi Esportowej – mówi Paweł Kowalczyk, CEO Polskiej Ligi Esportowej.
Zobacz również
W PLE Magdalena zastąpi na tym stanowisku Aleksandrę Marciniak i będzie zarządzać zespołem sprzedaży, nadzorować realizację sprzedażowej strategii organizacji i nawiązywać współprace z nowymi klientami. W strukturach firmy Magdalena będzie raportować do CEO Polskiej Ligi Esportowej, czyli Pawła Kowalczyka.
– PLE to kolejne wyzwanie i nowe doświadczenia dla mnie. Zamierzam efektywnie wykorzystać posiadaną już wiedzę z zakresu sprzedaży, ale widzę też nowe możliwości realizacji i kreacji projektów z nowymi i dotychczasowymi klientami – mówi Magdalena Talma, head of sales and partnerships Polskiej Ligi Esportowej.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach