Grzegorz Górecki od 17 lat aktywnie działa w branży digital marketingu. Jest absolwentem socjologii na SGGW w Warszawie. Swoją karierę zaczynał w agencjach Pegasus i Autentika, aby następnie pracować dla Agory i BrainJuice Group. W Green Parrot jest nieustannie od 2017 roku. Wśród jego kluczowych projektów i najważniejszych klientów warto wymienić Ceramikę Paradyż, Yves Rocher, Hitachi, C&A, Leroy Merlin i ING Bank Polski.
Jako business development director będzie odpowiedzialny za rozwój i wzrost całej organizacji, edukację zespołu i dopracowanie procesów wewnętrznych.
Zobacz również
W zarządzaniu zespołem business development Grzegorza Góreckiego wspierać będą Karolina Studzińska, client service managerka i Magdalena Michałek-Mudło, social media team leaderka, które w ostatnich miesiącach zasiliły ponad 100-osobowe struktury grupy Green Parrot.
– Cieszę się z ogromnej szansy i perspektyw na nowym stanowisku. Green Parrot wypływa na coraz to szersze, także międzynarodowe, wody i pełna synergia wszystkich działów w organizacji jest nam niezbędna dla utrzymania tak dobrego tempa wzrostu, jak w ostatnich latach – przewiduje Górecki.
– Awans Grzegorza na nowo powstałe stanowisko to kolejny etap w rozwoju naszej organizacji. Potrzebowaliśmy na tym stanowisku kogoś, kto doskonale zna naszą firmę, posiada doskonałe kompetencję oraz weźmie w pełni odpowiedzialność za nowe obowiązki. Mam pewność, że Grzegorz jest taką osobą – mówi Jarosław Stolarek, managing partner w Green Parrot.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing