Zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023 nadal trwają – zapisz się do 30 czerwca!

O autorze
1 min czytania 2023-06-26

Uczestnicy tegorocznej edycji Effie swoje kampanie i działania marketingowe mogą zgłaszać w trzech terminach do 30 czerwca w ramach 12 kategorii industry oraz 18 kategorii specjalnych. Komitet Organizacyjny konkursu ponownie przyjrzał się zmianom na rynku, redefiniował i uporządkował kategorie w ramach istniejących zbiorów, a także utworzył nową kategorię Governance, zgodną z podziałem ESG, czyli działaniami firm na rzecz ekologii, społecznej odpowiedzialności biznesu i ładu korporacyjnego.

W tegorocznej edycji konkursu zgłoszenia można składać w pięciu głównych obszarach, podzielonych na kategorie:

  1. Industry – kategorie produktów i usług
  2. Audience – kategorie specjalne
  3. Channels & Tools – kategorie specjalne
  4. Marketing Excellence – kategorie specjalne
  5. Positive Change – kategorie specjalne

Rynek jest pełen zmian i nowości, rolą Effie jest stałe śledzenie i nadążanie za nimi. W ostatnim czasie Komitet szczególną uwagę zwraca na działania z zakresu AI w obszarze komunikacji marketingowej, nie zdecydował się jednak w tym roku na wprowadzenie kategorii dla działań i kampanii korzystających ze sztucznej inteligencji. Planuje wprowadzenie jej w kolejnej jubileuszowej edycji konkursu, licząc, że będzie to już czas, gdy zobaczymy realne efekty wykorzystania AI. Tymczasem Komitet i zespół Effie uważnie śledzą, zarówno działania na rynku rodzimym, jak i inne programy Effie na całym świecie m.in. USA i Chiny i pracują nad definicją kategorii oraz przykładami kampanii na następny rok.

Definicje wszystkich kategorii znajdują się na stronie konkursu awards.effie.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Terminy zgłoszeń tegorocznej edycji przedstawiają się następująco:

  • I termin: do 26.05.2023
  • II termin: do 16.06.2023
  • III termin: do 30.06.2023

Sponsorzy i Partnerzy Effie Poland 2023:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Sponsorzy strategiczni: Onet, Salesforce, TikTok, TVN Media
Sponsorzy wspierający: Adform, Meta, Radio ZET, YouTube
Partnerzy merytoryczni: AMS, Media&Leads
Patroni medialni: NowyMarketing, Business Insider, Forbes, KampanieSpołeczne.pl, Marketing przy Kawie, Noizz, PRoto
Partnerzy kreatywni: 180heartbeats + Jung v MATT, Starcom
Doradca prawny i Audytor Konkursu: Firma prawnicza SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się