Taksówką do marzeń z Millenium Bank i Lemon Sky – case study

Konkurs „Taksówką do marzeń” połączył działania online i offline. Na ulicach Warszawy, Trójmiasta, Poznania, Wrocławia i Krakowa pojawiła się taksówka Banku Millennium, do której mógł wsiąść każdy, kto chciał opowiedzieć o swoim marzeniu.
O autorze
0 min czytania 2013-12-03

W konkursie brały  udział także osoby, które nagrały swoje marzenia w domu – filmy można było zgłaszać bezpośrednio przez kanał Banku Millennium w serwisie YouTube.  Na „video marzenia” mogli głosować wszyscy odwiedzający serwis YouTube. Do półfinału akcji zakwalifikowały się filmy, które uzyskały min. 500 głosów, a w finale specjalnie powołane jury wytypowałotrzech laureatów. Ogłoszenie wyników odbyło się 21 listopada. Zwycięzca na realizację marzenia otrzymał 100 000 zł.

Kampania została zrealizowana w wyniku wygranego przetargu przez Lemon Sky i JWT Warszawa.

Strona konkursu i laureaci: www.youtube.com/user/BankMillennium/konkurs

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj