Polscy YouTuberzy stawiają na profesjonalizm swoich partnerów

Agora Internet Artists (AIA), największa sieć zrzeszająca polskich twórców działających na YouTube, stawia na rozwój umiejętności swoich partnerów.
O autorze
1 min czytania 2013-12-09

29 listopada br. w siedzibie Agory odbyło się kolejne szkolenie z zakresu optymalizacji kanału i materiałów na nim zamieszczanych pod kątem zwiększenia widowni, liczby wyświetleń i czasu oglądania. Cyklicznie odbywające się spotkania o charakterze warsztatów mają wzmacniać profesjonalizm artystów zrzeszonych w AIA i poszerzyć ich wiedzę z zakresu działań w sieci.

AIA zrzesza rodzimych twórców działających na YouTube. To społeczność, która w każdym miesiącu skupia uwagę milionów widzów. Zrzeszeni w niej artyści reprezentują ponad 200 kanałów z różnych kategorii tematycznych, m.in. lifestyle, rozrywka, gry, edukacja, sport, wiadomości. Do AIA należą m.in. CeZiK, Marta Wierzbicka, Niekryty Krytyk czy Krzysztof Gonciarz.

AIA zapewnia swoim partnerom szerokie wsparcie merytoryczne, a także dostęp do spotkań tematycznych i szkoleń. Podczas ostatniego spotkania uczestnicy mieli okazję wzbogacić swoją wiedzę na temat efektywnego zarządzania kanałem. Jego przedmiotem była optymalizacja kanału pod kątem zwiększenia widowni, liczby wyświetleń i czasu oglądania. Warsztaty poprowadzili Michał Pietniczka, który posiada ekskluzywny certyfikat YouTube (YouTube Certificate Program – Audience Growth) oraz Kuba Jankowski znany m.in.: z kanału Matura to bzdura.

– Szkolenia, które organizujemy dla naszych partnerów, pozwalają im poszerzyć wiedzę z zakresu wykorzystania wszelkich funkcjonalności YouTube’a. Taka wiedza ułatwia dalszy rozwój kanału. Nasze warsztaty to również doskonała platforma wymiany doświadczeń i okazja do podyskutowania z ekipą AIA czy innymi YouTuberami – mówi Michał Pietniczka.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podczas ostatniego spotkania trenerzy AIA podzielili się z uczestnikami wiedzą zdobytą podczas szkoleń w centrali YouTube oraz doświadczeniami z zarządzania grupą ponad 200 kanałów. Wydarzenie zakończyło się burzą mózgów na temat cross-promocji, która jest jednym z najlepszych sposobów na rozwój kanału. Uczestnicy mogli poznać konkretne rozwiązania w oparciu o analizę własnych kanałów. W ramach spotkania można było odwiedzić również profesjonalne studio wideo, z którego mogą korzystać partnerzy AIA.

Słuchaj podcastu NowyMarketing