Zagłosuj na swojego faworyta!
Z około 100 przedsiębiorstw i instytucji zostaną wyłonieni zwycięzcy w 16 kategoriach. Laureatów tradycyjnie wybierze kapituła konkursowa, ale w tym roku głos mają również internauci. Wybór internautów ma wartość równą dwóm głosom członków kapituły, więc głosujący mogą sporo namieszać. Aplikacja do głosownia oraz pełna lista nominowanych znajduje się pod adresem: 2014.mobiletrends.pl/glosowanie. Zachęcamy do oddawania głosu na ulubione realizacje oraz firmy. Galę Mobile Trends Awards umili swoim występem Joanna Smajdor, finalistka programy „The Voice of Poland”.
Zobacz również
A co na konferencji?
Tradycyjnie już organizatorzy zapewniają gigantyczną dawkę wiedzy o najnowszych na rynku rozwiązaniach! Prelegenci z Polski, USA, Niemiec, Czech, Rosji i Holandii, podzielą się swoimi receptami na efektywne działania w sferze mobile. Podczas „Business Day” poznamy najświeższe trendy w marketingu mobilnym, a przede wszystkim odpowiedź na pytanie, jak skutecznie docierać do potencjalnych klientów czy użytkowników. Dzień drugi – „Development Day” – to między innymi nowinki w programowaniu i tworzeniu mobilnych stron oraz metody testowania aplikacji.
Przyjdź i zobacz przyszłość!
Na pewno wiele osób ucieszy fakt, że podczas Mobile Trends Conference będzie można osobiście przymierzyć i przetestować jeden z najbardziej nowatorskich produktów ostatnich lat – Google Glass. Obecnie dostęp do tego sprzętu ma jedynie wąska grupa osób, starannie wyselekcjonowana przez Google, a nie wiadomo kiedy okulary wejdą do powszechnej dystrybucji. Przyjdź i przekonaj się na własne oczy jak wygląda przyszłość! Okulary dzięki uprzejmości We Like Caps! (grupa Kalicińscy.com).
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Szczegółowy program konferencji oraz zapisy: 2014.MobileTrends.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing
NowyMarketing jest Patronem Medialnym tego wydarzenia.