Superbrands, organizacja nagradzająca najbardziej rozpoznawalne i najsilniejsze marki, po raz kolejny wyłoniła liderów na rynku polskim wśród marek korporacyjnych i marek dla biznesu (B2B). Rada Marek Business Superbrands, złożona z najważniejszych przedstawicieli polskiego biznesu, rynku kapitałowego, mediów gospodarczych, a także ekspertów od wizerunku marek biznesowych, w wyniku nowej, dwuetapowej procedury wyłoniła najsilniejsze marki biznesowe w Polsce. Początkowo jurorzy nominowali najefektywniejsze wizerunkowo marki, by następnie spotkać się na obradach. W czasie spotkania, w wyniku dyskusji i głosowania ustalona została finalna lista laureatów Business Superbrands 2013/2014.
Wśród liderów Business Superbrands znalazły się marki korporacyjne takie jak Agora, PGNiG, P&G czy Grupa LOTOS oraz marki świadczące usługi dla biznesu m.in.: PwC, Solaris czy Sodexo.
Zobacz również
Created in Poland Business Superbrands
W wyniku obrad Rady Marek stworzono nową kategorię – Created in Poland Business Superbrands. Eksperci uznali, że na specjalne wyróżnienie zasługują marki, które powstały w Polsce i wypracowały ponadprzeciętny wizerunek w swojej kategorii, który pozawala im skutecznie konkurować z markami pochodzenia zagranicznego.
Wśród laureatów Created in Poland Business Superbrands znalazły się między innymi Adamed, Newag czy pracuj.pl.
Pełna lista laureatów
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing