E-commerce day to nie tylko kolejna konferencja w kalendarzu branżowym, ale prawdziwe wydarzenie roku dla wszystkich związanych z handlem online. Zorganizowane w sercu Warszawy, stanowi platformę dla wymiany doświadczeń, wiedzy i nawiązywania cennych relacji biznesowych.
E-commerce day – co to za event?
Za E-commerce day odpowiada nowa marka na rynku – More Business. To kolejna gałąź działalności Domu Mediowego Orion Media Group. Celem eventu jest zrzeszenie praktyków z branży i wspólne odkrywanie rozwijającego się sektora rynku sprzedaży internetowej.
Zobacz również
Po całodniowych wystąpieniach uczestnicy będą mogli zrelaksować się podczas uroczystej kolacji w stylu lat 20. i 30. XX wieku. Na scenie zobaczymy spektakl rewiowy, a w tle usłyszymy muzykę na żywo. Open bar i elegancki dress code dopełnią atmosferę wieczoru. Warto do swojego ubioru dodać elementy z lat 20. i 30. XX wieku.
Co więcej, wydarzenie ma akredytację DIMAQ, dzięki czemu właściciele certyfikatu mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za uczestnictwo. DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych, który dostępny jest w Polsce i 8 innych krajach Europy. To doskonała okazja do podniesienia swoich kwalifikacji w dziedzinie digital marketingu.
Od strategii social media po wykorzystanie AI w marketingu. Kto wystąpi na E-commerce day?
Podczas E-commerce day wystąpi aż 10 prelegentów. Tematyka prelekcji będzie różnorodna, od strategii social media, przez SEO, aż po wykorzystanie sztucznej inteligencji w marketingu. Swoim doświadczeniem w branży podzielą się m.in.:
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
- Aneta Chrzanowska – Social Media Manager w LPP.SA, rozpocznie swoją prelekcję o 10:30
- Marcin Żmuda – Head of SEO w Orion Media Group
- Jakub Papuga – CEO / Founder Happy Parrots, wystąpi o 12:00 z tematem „Czy Facebook umarł? Jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe dla e-commerce w 2023r.?”
- Patryk Wojtas – Commercial Director (E-commerce) w Rikoland S.A., rozpocznie prelekcję o 14:00 na temat „Przedsiębiorca e-commerce wobec wyzwań rynkowego spowolnienia”
- Piotr Urbaniak – Board Member / Sales Director w Traffic Trends, zacznie prelekcję o 14:30, przedstawiając temat „Skuteczny performance marketing w dobie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego”
- Jarot Czuba – Fraud Operations Manager w Groupon, w swoim wystąpieniu o 15:30 powie o przeciwdziałaniu oszustwom dokonywanym przez ludzi, którzy są w posiadaniu danych kart kredytowych i danych klientów
- Zbigniew i Marta Bocian – Head of SEO w Currency One SA, którzy wystąpią wspólnie i opowiedzą „Jak to robić po bożemu?”
- Agnieszka Ziętek – eCommerce Director w Mars, weźmie udział w panelu dyskusyjnym
- Tomasz Krawcewicz – Dyrektor e-commerce w Nationale-Nederlanden Polska, weźmie udział w panelu dyskusyjnym
Całe wydarzenie poprowadzi aktor i dziennikarz Paweł Tworek. Aktualnie współpracuje on m.in. z Onetem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
E-commerce day – dla kogo, gdzie i kiedy?
E-commerce day to event przeznaczony dla wszystkich osób związanych z branżą handlu internetowego. Powstał przede wszystkim z myślą ekspertach z zakresu marketingu oraz przedsiębiorcach prowadzących e-sklepy i dążących do zwiększenia konwersji.
Treści dla siebie znajdą też specjaliści ds. technologii i IT, a w szczególności ci zajmujący się platformami sprzedażowymi. Mile widziani będą analitycy, badacze rynku, inwestorzy, przedstawiciele start-upów i mediów, influencerzy, osoby z działów obsługi klienta czy eksperci ds. płatności i bezpieczeństwa.
Wydarzenie odbędzie się 26 października 2023 roku w Teatrze Sabat Małgorzaty Potockiej w Warszawie. Bilety i wszelkie szczegółowe informacje można znaleźć na stronie internetowej https://morebusiness.pl/e-commerce-day/.
Dlaczego nie możesz przegapić E-commerce day?
E-commerce day to nowe wydarzenie na rynku, ale od początku wiadomo, że ma ogromny potencjał. Zadeklarowani już prelegenci są gwarancją zdobycia wiedzy, a uroczysta kolacja na koniec dnia wyróżnia event na tle innych.
Jeżeli chcesz być na bieżąco z najnowszymi trendami w e-commerce, poznać liderów branży i nawiązać wartościowe kontakty biznesowe, E-commerce day jest wydarzeniem, którego nie możesz przegapić. Nie zwlekaj i zarezerwuj swoje miejsce już dziś.