Fot. Informacja prasowa Spółki UCE Group/Jakub Sobczak
W ocenie Zarządu Grupy BLIX, Sobczak łączy kompetencje brand marketingowe ze znajomością działań performatywnych. Ma zdolności analityczne, przywódcze i kreatywne, potrzebne do wprowadzenia organizacji na wyższy poziom marketingu. Wesprze ją w formalizacji i operacjonalizacji nowej strategii rozwoju biznesu.
Zobacz również
Jakub Sobczak, nowy Marketing&Growth Director w Grupie BLIX, zajmuje się marketingiem konsumenckim od ponad 13 lat. Pracował dla uznanych firm w trzech sektorach, tj. FMCG (Danone, PepsiCo), OTC (GlaxoSmithKline) oraz Tech (Glovo). Marki zarządzane przez Sobczaka osiągały rekordowe udziały rynkowe, a realizowane przez niego kampanie doceniane były nominacjami do Effie czy nagród KTR. Jak sam podkreśla, swoją ekspertyzą dzieli się jako konsultant szybko rozwijających się organizacji. I właśnie w ten sposób nawiązał relację z Grupą BLIX.
Dzięki tak bogatemu doświadczeniu zawodowemu, Jakub łączy kompetencje brand marketingowe ze znajomością działań performatywnych. Ma zdolności analityczne, przywódcze i kreatywne, potrzebne do wprowadzenia Grupy BLIX na wyższy poziom marketingowej doskonałości. Będzie wspierał nas w formalizacji i operacjonalizacji nowej strategii rozwoju biznesu – mówi Jakub Jeziorny, COO i członek Zarządu, odpowiedzialny za wzrost i zarządzanie produktem w całej Grupie.
Zarząd Grupy BLIX zidentyfikował w strategii wzrostu swoich aplikacji obszary wymagające specyficznej kombinacji kompetencji marketingowych. – Dostrzegliśmy ścieżkę prowadzącą do zwielokrotnienia zasięgu BLIX-a. Przed nowym Marketing & Growth Directorem postawiliśmy zadanie rozwinięcia i operacjonalizacji nowej strategii rozwoju biznesu. Dążymy do rozszerzenia naszej kompozycji marketingowej i znacznego zwiększenia inwestycji w marketing BLIX-a – podkreśla Jakub Jeziorny.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Celem spółki jest jej rozbudowa jako czempiona i najważniejszej marki wspierającej konsumentów w codziennych decyzjach zakupowych. – Grupa BLIX to z jednej strony bardzo jakościowe produkty, które przynoszą realną wartość użytkownikom, a z drugiej – świetnie prowadzony biznes z utalentowanym zespołem oraz otwartą na wiedzę i innowacje kulturą organizacyjną. Praca w takim otoczeniu to czysta przyjemność, choć ambicje są ogromne, a wyzwania – niełatwe – komentuje Jakub Sobczak.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jako Marketing&Growth Director ma odpowiadać za strategię marketingową.
Do celów postawionych przed nim przez spółkę należy przede wszystkim kontynuacja dynamicznego skalowania bazy użytkowników produktów należących do spółki, m.in. poprzez zbudowanie działań brandowych i skuteczne połączenie ich z performance marketingiem. Grupę BLIX obserwowałem już od dłuższego czasu i jestem pod dużym wrażeniem jej rozwoju w ostatnich latach. Cieszę się, że będę miał szansę dołożyć swoją cegiełkę do skalowania tego biznesu. Produkty spółki mają przed sobą jeszcze ogromny potencjał, który zamierzamy wspólnie realizować – podsumowuje Jakub Sobczak.