more communications agency istnieje na polskim rynku od ponad 15 lat. Firma łączy świat PR-u, content marketingu oraz digital. Z powodzeniem zrealizowała dziesiątki projektów dla marek z sektorów B2B i B2C, reprezentujących takie branże, jak: telekomunikacja, meblarstwo, finanse, IT, usługi profesjonalne, handel, produkcja i wiele innych.
– more communications agency jest od wielu lat członkiem międzynarodowej sieci niezależnych firm public relations IPREX Global Communication oraz Stowarzyszenia Agencji Public Relations. Przystąpienie do IAB Polska jest kolejnym efektem realizowanej strategii rozwoju firmy. Posiadanie wpływu na funkcjonowanie branży, w której działamy oraz możliwość wymiany doświadczeń z innymi ekspertami rynku to dla nas bardzo ważne kwestie. Cieszymy się, że dołączamy do grona firm członkowskich i będziemy mogli wspólnie pracować nad rozwojem branży reklamowej w Polsce – komentuje Jakub Zajdel, CEO more communications agency.
Zobacz również
IAB Polska to organizacja zrzeszająca podmioty z branży internetowej i reprezentująca ich interesy. Wśród około 230 członków związku znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne i reklamodawcy.