Marka Maybelline New York zdecydowanym krokiem i niestandardowymi pomysłami przejęła stolicę i rozpaliła internet. Udało jej się odmienić oblicze Warszawy i przenieść wszystkich w inny wymiar. Jak to się stało? Sprawdźcie poniżej!
Podkład Skin Tint na PKiN – ZOBACZ TUTAJ
Zobacz również
Sterowiec z tuszem do rzęs Sky High – ZOBACZ TUTAJ
Pomadki Super Stay Vinyl Ink – autobusy ZOBACZ TUTAJ
Filmy szybko stały się viralowe – pierwszy z nich z podkładem Super Stay 24H Skin Tint w niecałe 48 godzin miał ponad milion organicznych wyświetleń i mnóstwo entuzjastycznych reakcji: Wow! To jest naprawdęczy hologram? Ale mega! Jestem pod wrażeniem. Do takiej makijażowej Warszawy warto wpaść – komentują internauci.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za pom ysłem stoi zespół marketingu Maybelline New York (L’Oréal Polska), który do współpracy przy akcji zaprosił najlepszych specjalistów od efektów specjalnych i komunikacji – Chcieliśmy stworzyć przełomową kampanię i pokazać nowe oblicze Warszawy. – wyjaśnia Patrycja Jakubowska, Senior Brand Manager Maybelline New York. – To “przyjazne przejęcie” kultowych miejsc w Warszawie. –
podkreśla.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Choć filmy wydają się przedstawiać ujęcia z prawdziwego życia, Maybelline New York jako pierwsza marka w Polsce podąża za najnowszym trendem marketingu cyfrowego. W kampanii wykorzystano CGI, czyli computer-generated imagery dotąd znany głównie w świecie filmu czy gier. Wizualne akrobacje, dzięki którym umiejętnie zatarto granicę między rzeczywistością na ulicach Warszawy a cyfrową fikcją, stworzyli eksperci od generowania cyfrowych obrazów z Platige Image. Nieszablonowa wizualizacja to coś więcej niż billboard czy inna reklama. Przyciąga uwagę i wymyka się utartym schematom, jednocześnie nie zaśmiecając publicznej przestrzeni. Kampanię koordynowała agencja reklamowa MullenLowe Warsaw, a film wyprodukowało studio Truskavka.
Marka Maybelline New York nie pierwszy raz sięga po nowatorskie techniki. Jak przystało na nowojorską markę, to właśnie w tym mieście postawiła pierwsze kroki w tego typu akcjach. Na początku lipca w mediach społecznościowych marki zamieszczono materiał, w którym różowy pociąg w kształcie gigantycznego tuszu do rzęs przemierzał arterie metra Nowego Jorku. Później tusz do rzęs Sky High podkręcił rzęsy doczepione do piętrowych autobusów i podziemnych kolejek w Londynie. CGI marketing z powodzeniem wykorzystują także inni, a teraz i Warszawa dołączyła do grona miast odmienionych dzięki cyfrowej technologii.