Fot. Materiały prasowe
Działania potrwają do listopada. W kampanii wykorzystywane są m.in. niestandardowe formaty reklamowe, np. oferowane przez [m]Spark In-image Stripe, jak również działania z obszaru Augmented Reality.
Zobacz również
Yves Saint Laurent Beauty, brand z portfolio L’Oreal, wprowadza na polski rynek nowy produkt: zapach dla mężczyzn o nazwie MYSLF. W zapachu MYSLF zamknięto drzewno-kwiatowe nuty, które mają symbolizować nowoczesną wizję męskości. Towarzyszy mu claim: „MYSLF. No matter what.”
Głównym celem kampanii jest szerokie dotarcie do określonej grupy młodych, pewnych siebie mężczyzn, którzy nie boją się eksperymentować ze swoim wizerunkiem i przede wszystkim czują się dobrze w swojej skórze. Patrząc nieco szerzej, w kampanii wyszczególniono trzy kluczowe grupy celowe: First Timers (GEN Z wiek 16-24 lat), Switchers – lojalni użytkownicy marki (20-35 lat) oraz Gifters (24-50 lat, kupujący perfumy w prezencie).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Fot. Materiały prasowe
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Oficjalna premiera zapachu MYSLF w Polsce miała miejsce podczas eventu na Mińskiej 65 w Warszawie, 14 września, gdzie wystąpiła między innymi światowej sławy DJ-ka VTSS (https://www.instagram.com/vtss.pl/). Kampania potrwa do listopada. Prowadzona jest w telewizji, digitalu (m.in. kampania świadomościowa na platformach: YouTube, Facebook, Instagram) i OOH. Bardzo ważne w kampanii są działania z obszaru social media/influencer marketing / brand advocacy – m.in. projekty z influencerami na TikToku, Instagramie czy Spotify (gdzie emitowane były spoty zachęcające do udziału w konkursie, w których wykorzystane zostały głosy influencerów zaangażowanych w kampanię).
Ważnym elementem akcji jest wykorzystanie niestandardowych formatów reklamowych, takich jak In-image stripe (oferowanych przez markę [m]Spark – współtworzoną przez GroupM platformę innowacji i akcelerator start-upów z branży technologicznej, zapewniającą reklamodawcom dostęp do najświeższych rozwiązań mar-tech).
In-image stripe dociera do użytkowników, którzy odwiedzają poczytne polskie serwisy. Dynamiczne kreacje wyświetlają się na grafice, która za pomocą AI jest analizowana pod kątem dopasowania do treści, dzięki czemu materiał precyzyjnie dociera do potencjalnych konsumentów przy bezpiecznym kontencie. Z kolei materiał AR, gdzie flakon zapachu zastąpił budynek na rondzie Daszyńskiego w Warszawie, zachwycał użytkowników w środowisku FB/IG.
W telewizyjnym spocie reklamowym występuje Austin Butler, jeden z najbardziej utalentowanych aktorów młodego pokolenia, który od niedawna jest globalnym ambasadorem Yves Saint Laurent Beauty. Z kolei reżyserka spotu – Julia Ducournau – jest laureatką Złotej Palmy za film „Titane” i jedną z najbardziej obiecujących reżyserek swojego pokolenia, znaną ze swoich obrazów. Nagrany z odważną estetyką, emanującą wizualnymi kodami luksusu i piękna, film opowiada emocjonalną historię, w której Austin Butler wciela się we wszystkie osobowości, które go tworzą. Uchwycony różnymi stylami kamery, tempo faluje, tworząc narrację, która rozwija się w rytmie „odkrywania siebie”.
Strategię kampanii przygotowała agencja mediowa Wavemaker. Za kreatywną adaptację globalnej platformy komunikacyjnej na potrzeby kampanii odpowiada agencja Kamikaze. W projekcie biorą też udział agencje: Enyo PR/Influencer Marketing, Endorfina (Event) i 09STD & Michel Hops – projekt AR. Wavemaker współpracuje z L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie od początku 2023 r., po wygraniu kilkuetapowego przetargu na całościową obsługę budżetu tego marketera. Współpraca obejmuje 4 rynki: Polskę, Łotwę, Litwę i Estonię.
MYSLF to woda perfumowana dla mężczyzn, jej twórcy połączyli rodzinę nut drzewnych z unikatowymi dla męskich zapachów nutami kwiatowymi. Butelki i opakowania MYSLF są poddawane recyklingowi, a flakon MYSLF jest przystosowany do ponownego napełniania.