ContentHouse zmienia identyfikację wizualną

Nowa identyfikacja agencji contentmarketingowej wykorzystuje Caret, symbol koniunkcji, w matematyce potęgi, a w programowaniu, w zależności od języka, np. początku linii.
O autorze
1 min czytania 2023-10-20

Fot. Materiały prasowe ContentHouse

Od wielu lat w rozmowie z Klientami posługujemy się prostą analogią pokazującą różnicę pomiędzy mediami own i earn. Porównujemy je do domu, który posiadamy na własność i tego, który wynajmujemy. Tłumaczymy Klientom w ten sposób, jakie korzyści niesie za sobą posiadanie własnego content w postaci mediów własnych, a w szczególności fakt, że inwestycja w media własne w długim czasie zawsze przynosi korzyści i daje pewność, że nikt nam ich nie odbierze – komentuje Tomasz Michalik, Chief Innovation Officer w ContentHouse i twórca koncepcji nowej identyfikacji agencji.

Zmianie identyfikacji towarzyszy nowy serwis internetowy. Uproszczona typografia logo, użyta także na stronie podkreśla, jak ważna jest naturalność i czytelność w działaniach marketingowych online. Nowy, prosty do zapamiętania sygnet nawiązuje do domu, w którym treści są przystępne i bezpieczne.

W naszej nowej identyfikacji pojawia się symbol Caret – potocznie zwany daszkiem, symbolizującym rzeczony dom. W zapisie logicznym stanowi symbol koniunkcji, w matematyce potęgi, a w programowaniu (w zależności od języka) przyjmuje różne ważne funkcje. Ten ostatni aspekt jest dla nas szczególnie ważny, ponieważ „dom” tworzony w modelu ContentHouse jest domem nowoczesnym, inteligentnym, opartym o najnowsze technologie, przez co staje się ekonomiczny i wysoce jakościowy. W ContentHouse specjalizujemy się w tworzeniu treści, które w najlepszy możliwy sposób służą marce, dając jednocześnie bezpieczeństwo. Jak w domu – dodaje Tomasz Michalik.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

ContentHouse wykorzystuje możliwości, jakie daje szybki rozwój sztucznej inteligencji, jednocześnie podkreślając, że treści są tworzone przede wszystkim dla ludzi i powinny nieść za sobą wysoką wartość. W działaniach tych wykorzystuje różne formy (od klasycznych tekstów po komunikację audiowizualną) i łączy z najnowszymi technologiami, by tworzyć rozbudowane serwisy i realizować działania performance content marketing.

Fot. Materiały prasowe ContentHouse

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Obecnie agencja współpracuje m.in. z takimi klientami jak Tauron, Allegro, OLXBosch Home, Hörmann Polska, Bausch&Lomb, HarperCollins Polska, PSB Mrówka czy Materasso Slovakia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się