Fot. Materiały prasowe digitalk
Przez ostatnie lata firma digitalk rozwijała się nie tylko jako agencja marketingowa, ale również jako firma doradcza, budując wewnętrzny dział konsultantów marketingu i sprzedaży.
Zobacz również
Właściciele postanowili w końcu rozdzielić obie te linie biznesowe. Stworzyli więc drugą spółkę – Suasio. O nowym projekcie wypowiedział się CEO obu firm, Artur Jabłoński:
W digitalk zaczynaliśmy jako firma wyspecjalizowana w reklamach na Facebooku i Instagramie. W kolejnych latach rozszerzaliśmy swoje kompetencje, zwiększaliśmy zespół i dokładaliśmy nowe usługi, by jeszcze lepiej naszym klientom zwiększać sprzedaż i zdobywać leady. Tworzyliśmy kolejne zespoły, odpowiedzialne m.in. za kampanie w Google (obecnie należymy do 3% najlepszych agencji w kraju ze statusem Google Partner Premium), tworzenie treści (prowadzenie profili w social media, firmowych blogów, itd.) czy automatyzację marketingu. W 2022 stworzyliśmy wewnątrz organizacji jeszcze jeden dział – dział Excellence, odpowiedzialny za konsultowanie i doskonalenie projektów oraz procesów wewnętrznych, wdrażanie nowych usług do digitalk, jak również prowadzenie konsultacji marketingowych i biznesowych dla klientów. Dziś, mając w tym zespole konsultantów e-commerce i B2B, marketingu, sprzedaży i procesów, specjalistów od automatyzacji oraz rekrutacji, którzy wspólnie mają na koncie już dziesiątki udanych projektów, z dumą ogłaszamy, że digitalk nie jest już jedną firmą, a grupą firm. Tak powstało Suasio – firma doradcza, wyspecjalizowana w działaniach dla B2B i e-commerce. Wierzymy – a w zasadzie już wiemy na podstawie dotychczas zrealizowanych projektów – że takie usługi są potrzebne i pomagają wypełnić lukę na rynku usług biznesowych dla MŚP i nie tylko o podmiot, który faktycznie, a nie tylko z nazwy, jest w stanie partnersko pomagać rozwijać biznes klientów – mówi
Suasio przejmuje spod szyldu digitalk usługi z zakresu konsultingu. Oferta firmy opiera się na doradztwie oraz konsultacjach marketingowych i sprzedażowych, które dotyczą strategii, analityki czy automatyzacji. Konsultanci Suasio będą również przeprowadzali audyty oraz szkolenia, a także pomogą klientom rozwiązywać problemy związane z wdrożeniem narzędzi czy wykorzystaniem AI. Z kolei wspólnie z działem HR digitalk prowadzić będą również rekrutacje do działów marketingu i sprzedaży w firmach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Trzon nowej spółki będą stanowili konsultanci z działu Excellence digitalk, którzy obok zrekrutowanych konsultantów zostali pierwszym zespołem Suasio.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Rozwój naszej działalności w zakresie konsultingowej i doradczej jest odpowiedzią na dynamiczne zmiany w branży marketingu i sprzedaży. Głębokie, strategiczne podejście do działań stanowi kluczową wartość, którą oferujemy klientom – mówi Agata Banaszkiewicz, wiceprezes Suasio – Chociaż Suasio jest nową marką na rynku, to tak naprawdę na rynku działamy już ponad półtora roku i mamy na koncie zrealizowanych kilkadziesiąt projektów. Widać to zresztą na naszej stronie internetowej, gdzie już w momencie startu mamy opublikowanych kilkanaście case study z naszej współpracy. –
Powstanie Suasio to początek budowanie grupy komplementarnych firm, których oferty uzupełniają się wzajemnie – zapowiadają właściciele.