Tak zwane „Bycie na fali” można rozumieć na różne sposoby. Wszystkie znaczenia mają jednak wspólny mianownik – poczucie spełnienia, inspiracji i harmonii z otaczającym światem. Dlatego też wybrani ambasadorzy w kanałach Kia Polska oraz na własnych profilach opowiedzieli własne inspirujące historie, tłumacząc ich własne znaczenie „Fali Inspiracji”.
Patronami akcji zostali przedstawiciele generacji Y i Z, zawodowo związani ze sportami wodnymi, aktywnie udzielający się w mediach społecznościowych. Kuba Kuzia, czterokrotny mistrz Polski w surfingu (a od 2023 roku również uczestnik Mistrzostw Europy), oraz Kinga Ratajczyk, organizatorka wyjazdów surfingowych, dzieląca swoje życie pomiędzy Portugalią, a Sri Lanką.
Zobacz również
Kontynuacja Inspired by Kia to dla nas dowód na skuteczność i pozytywny odbiór proponowanych przez nas rozwiązań. Stworzyliśmy naturalne połączenie między brand message Kia, a świadomością grupy docelowej, tworząc przestrzeń dedykowaną zarówno do artystycznego wyrazu odbiorców, jak i lokowania produktu. Dodatkową wartością jest dla nas bliskość DNA WebTalk. Zgodnie z hasłem Movement that Inspires, również i my każdego dnia chcemy inspirować i motywować zespół, który z entuzjazmem podejmuje nowe inicjatywy – mówi Agata Szybilska-Czech, Client Service Director w WebTalk.
Agencja WebTalk odpowiada za koncepcję i realizację kampanii oraz organizację towarzyszącego jej konkursu. W ramach produkcji zespół odwiedził Hel oraz Peniche, czyli lokalną i portugalską mekkę surferów, gdzie w naturalnym otoczeniu stworzył serię widowiskowych materiałów. Opublikowane zostały później w kanałach społecznościowych marki oraz dedykowanym landing page’u konkursowym.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampanii Na Fali Inspiracji towarzyszyŁ konkurs, którego zwycięzcy będą uczestniczyć w tygodniowym obozie surferskim w słonecznej Portugalii wraz z przelotem, zakwaterowaniem, ubezpieczeniem i kieszonkowym oraz specjalną deską marki Polyola. W ramach działań niestandardowych na instagramowym profilu marki odbył się towarzyszący konkurs #jestemNAfaliKIA, w którym do wygrania był komplet gadżetów od marki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Podjęte działania są kontynuacją pierwszej odsłony kampanii Inspired by Kia, zrealizowanej z dużym sukcesem przez WebTalk w trzecim kwartale 2022 roku. Opublikowane na kanałach marki filmy wygenerowały ponad 3,5 miliona zasięgu. Kampania była tak bliska odbiorcom, którzy mogli utożsamiać się z hasłem marki, że łącznie w aktywacjach konkursowych wzięło udział ponad ponad 630 osób, a dedykowany landing page odwiedziło ponad 64 tysiące unikalnych użytkowników.