Agencja OneMulti, za działania dla takich klientów jak DB Schenker, Volkswagen i Michael Page, otrzymała 5 statuetek, w tym 3 złote, 1 srebrną i 1 brązową. Wynik plasuje firmę na drugim miejscu pod względem liczby zdobytych złotych nagród w tegorocznej edycji konkursu.
Agencja OneMulti doceniona po raz kolejny
Jury konkursu doceniło trzy projekty z portfolio OneMulti. Dwie złote statuetki w kategoriach Media Relations i Corporate Communication oraz jedna srebrna w kategorii B2B Communication powędrowały do kampanii „4000 ton odpowiedzialności”, zrealizowanej dla firmy DB Schenker. W kategorii B2C Communication – Product pierwsze miejsce zajął projekt „Zima z samochodem elektrycznym”, będący efektem współpracy z Volkswagenem. Z kolei kampania „Talent Trends 2023”, przeprowadzona dla firmy Michael Page, zdobyła brązową statuetkę w kategorii Corporate Communication. W tym roku do konkursu zgłoszono 154 projekty komunikacyjne z całego świata.
Zobacz również
– Jestem niezmiernie dumny z zespołu OneMulti. Pięć zdobytych przez nas statuetek to dowód naszej ciężkiej pracy, zaangażowania, profesjonalizmu i kreatywności. Chciałbym podziękować naszym klientom za zaufanie oraz naszym pracownikom za nieustający wysiłek i pasję. Jesteśmy gotowi na kolejne wyzwania i sukcesy! – mówi Mariusz Pleban, prezes OneMulti.
PR Global Network to sieć ponad 50 firm public relations z całego świata. Organizacja co roku ogłasza konkurs PRGN Awards, w którym nagradza działania komunikacyjne swoich członków. Agencja OneMulti działa w ramach sieci już od 16 lat.
O zwycięskich projektach OneMulti
– Jako partner programu Global ESG Monitor zawsze chętnie realizujemy projekty związane ze zrównoważonym rozwojem. Ta wartość stanowi wspólny mianownik wszystkich zwycięskich kampanii. „Zima z samochodem elektrycznym” promuje elektromobilność, „Talent Trends 2023” w centrum uwagi stawia pracowników, ich postawy oraz motywacje po pandemii, a „4000 ton wielkiej odpowiedzialności” angażuje lokalne społeczności. Dlatego też niezmiernie cieszymy się, że to właśnie te projekty zostały nagrodzone w konkursie – dodaje Barbara Pleban, wiceprezeska OneMulti.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania „4000 ton odpowiedzialności” stanowiła komunikacyjne wsparcie dużego logistycznego wyzwania – transportu wielkogabarytowej maszyny TBM do drążenia tuneli. Przyjechała ona do Polski z hiszpańskiego Noblejas, by wykopać pierwszy na Podkarpaciu tunel o długości ok. 2,2 km. Przygotowana przez OneMulti strategia koncentrowała się m.in. na pozytywnym przekazie oraz zaangażowaniu lokalnych społeczności.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Celem kolejnego projektu „Zima z samochodem elektrycznym” było przeciwdziałanie negatywnym nastrojom związanym z funkcjonowaniem samochodów elektrycznych zimą. Agencja OneMulti zaprosiła dziennikarzy w Bieszczady. Przedstawiciele mediów motoryzacyjnych mieli możliwość wysłuchać prelekcji ekspertów Volkswagena dotyczącej wydajnego użytkowania pojazdów elektrycznych w niskich temperaturach oraz wdrożyć poznane wskazówki w trakcie jazdy testowej po zasypanych śniegiem trasach.
„Talent Trends 2023” to wyniki badania przeprowadzonego przez PageGroup od IV kwartału 2022 r. do I kwartału 2023 r. na 37. różnych rynkach na całym świecie, analizujące opinie 70 000 respondentów. Jego wyniki wskazały zmiany w postawach i motywacjach kandydatów ubiegających się o pracę po pandemii. Opublikowano trzy odrębne raporty – globalny, europejski i polski. OneMulti odpowiadała m.in. za komunikację wyników raportu oraz rozpowszechnienie go w mediach.