fot. Materiały prasowe oLIVE media
Olga Sudoł przez ostatni rok pracowała w zespole digitalowym oLIVE media, realizując projekty w obszarze mediów społecznościowych i public relations dla klientów reprezentujących branże, takie jak podróże, fin-tech, edukacja i ekologia. Obsługiwała m. in. Polską Organizację Turystyczną, Fin-Hub czy Harvard Club of Poland. Na stanowisku social media specialist Olga Sudoł będzie dodatkowo odpowiedzialna za samodzielną koordynację szerokich działań w mediach społecznościowych oraz kompleksowych kampanii public relations.
Zobacz również
Przed dołączeniem do zespołu oLIVE media, zbierała doświadczenie w Corra, krakowskiej agencji social media, gdzie pełniła kluczową rolę w tworzeniu koncepcji działań w mediach społecznościowych, analizie oraz realizacji strategii marketingowych. Olga Sudoł jest absolwentką wydziału dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie, a swoją drogę zawodową rozpoczęła jako freelance copywriterka.
W ostatnim czasie w oLIVE media awansowały również Wiktoria Wrzosek oraz Michalina Piątkowska.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce